𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
𝗘𝗫𝗢.𝗟𝗘𝗫𝗢.𝗟، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

|خاطرات دختر تابستانی|

𝙇𝙞𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙞𝙩𝙝𝙤𝙪𝙩 𝙥𝙖𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣 𝙞𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙙𝙚𝙖𝙙

☀️🧡خــداحـــافــظ بـــهــار🌸ســـلـــام تــابــســتــانــ☀️🧡

1399/3/31 23:52
نویسنده : 𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
1,452 بازدید
اشتراک گذاری


می‌خواهم هر صبح ،
که پنجره را باز می‌کنی
آن درختِ روبه‌رو من باشم
فصل تازه من باشم
آفتاب من باشم
استکان چای من باشم !
و هر پرنده‌ای که ،
نان از انگشتان تو می‌گیرد !

روزبه سوهانی

.........................................................
 

 مگه این هدف زندگی نیست که دنبال چیزی      باشی که تو رو هیجان زده می کنه ؟!

آنه شرلی 🧡

💛🧡

سلام بچه ها خوبین؟

خب بلاخره بهار هم تموم شد واقعا خیلی زود بهار تموم نشد؟

واقعا خیلی زود گذشت.چه زود رسیدیم به تابستون سال 99

چقدر من برای این تابستونم برنامه ها که نداشتم کلاس موسیقی کلاس شنا زبان کلاسای کمک درسی واسه سال نهم

امیدوارم همه دوستان تو این دوران سالم و سلامت باشن

خب این روزا بنده مشغول دیدن انیمه و سریال جدید ووکیم:]]]]

مدارس هم قراره 15 شهریور باز شه امیدوارم تا اون موقع کرونا کم شه=||||

دیگه واقعا دارم روانی میشم

فردا 1 تیرعه هوراااا

پارسال این موقع ما قزوین بودیم هیع چقدر زود گذشت😖

پس فردا تولد مبینا جون خواهری گلمه تولد پیشاپیش مبارک خواهری

دخمل مو فرفری ناناز🤩😍

تقدیم به مبینا جون=)))

😍💖

8تیر هم تولد ابجی زهرای گلم‍‍‍‍ه:>>>>

تولد زهرا جونیم هم پیشاپیش مبارک

تقدیم به ابجی زهرا عزیزم:))))

تولدت پیشاپیش مبارک زهرا جون😍

💙💜

تـــــولــــــــد هـــــمــــهــ تــــــــیـــــــــرمــــاهــــــیا مبارک!😍

تولد خودمم 21 روز دیگه اس هوراا

امیدوارم حال دل همه دوستان پرتغالی باشه🤣😍

تو این دوران هم مراقب خودتون باشین

خب فعلا‍‍‍✨💖

💙بــــهــاره جــون 13 ســال و 11 مــاه و 10 روز ســن دارد💙

🍓21 روز تــا تــولــدمــ🍓

 

پسندها (21)

نظرات (22)


1 تیر 99 0:02
تولدتون پیشاپیش مبارک🎂
انشالله که همیشه سالم و سلامت باشین💐
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنونم💐
شماهم همینطور!^^
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
1 تیر 99 0:21
ممنون عزیزدلم بابت تبریک قشنگت🧡🧡🧡چقد خوشحالم که دوستای خوبی مثل شما دارم😘😘😘😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
خواهش میکنم مبینا جونم❤❤❤
😍😍😍😍😍💕💕❤❤❤❤

1 تیر 99 0:25
خوشمل💋💋
 وایییییییی!!! نگووووو!!! 15 شهریور باز میشه و پنج شنبه هم....😭😭😭گریهههههههههههه زارییییییییییی😭😭😭😭
من دیگه هیچ فیلمی سراغ ندارم 
قسمتای گیسو کمند هم همه از حفظم😐
الان تمامممممممممممم دیالوگا و آهنگا و ....😐همه هاا😐
ویییییی منم!!!!! میخواستم برم شنامو ادامه بدم 😐😐😐کرونا خدا بگم چی کارت کنه از شرت خلاص شیم اه😐
دقیقا موافقم!! چرا انقدر طود میگذره؟😐یکمی وایسته😐انفاقی میوفته؟😐
بعد موقع امتحانات و مدرسه و .... سر کلاس.....حوصلمون سر رفته........هنوز ده دقیقه هم نگذشته از کلاس هیچی از درس سردرنمیاریم😑😧
خدارو شکر پنجم آسونه😳😶😷😎
موفق باشی بهاره جونیممممممممممممممم💋💋💋💋💋💋💋
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ارههه باز میشههه🥀😐😐😐
منمم کلا این روزا من رد دادم
اخلاقمم که نگم کلن مودی شدم 😑😑😑😑
منم میخاستم ولی کلاس برم😣😭😢
خیلییی زود گذشت بخاطر تعطیلات زیاد برامون عادی شد زود گذشت😅😅😂😂
مررررسی‌پانیی عزیزمممم💐🎉🎉❤❤❤❤❤💕💕😁😁❤❤❤❤💕💕💕💕💕💕💕💕
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
1 تیر 99 3:15
تولداشون پیشاپیش مبارک باشه😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنونم خاله جون💕
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
1 تیر 99 11:00
تابستونت مبارک خواهرییی
تولد خودت، مبینا جون و دوستت زهرا رو تبریک میگممم
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی زهرا ابجی❤💕
ممنون❤ ولی من تولد تو رو تبریک گفتم
تولد دوستای من هیچ‌کدومش ت تیر نیست😁😂😂
نازینازی
1 تیر 99 12:07
واییی پست مثل همیشهه جذاب و کیوت بود گوگولمم🤩😇😊
واییی یعنی لعنت بر این کرونا همه نقشه ها و برنامه هامو بهم زدش😔😭
تولدت هم پیشاپیش مبارک باشه دلبرممم ایشالله همیشه حال دلت خوب باشه و چرخ زندگی برات بچرخه😘🙏😍
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممرسییی نازی کیوتیییم❤❤💕💕😍😍
اره من که خل شدم😑😐
مرسییی عشقم❤❤💕💕😍🎉🎉
💕💕❤❤❤❤❤💕💕💕💕💕❤❤❤❤❤❤❤

1 تیر 99 12:19
تولد خودت ،و همه تیر ماهی هارو تبریک میگم😍😍😍🎉🎉🎉🎇🎇🎇🎆🎆🎈🎈
😘😘😘
​​​​​​
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنونم عزیزمممم💐🎉🎉❤❤❤❤💕💕💕🎈🎈❤❤❤❤❤😍😍😍😍

1 تیر 99 13:21
چقدر متن و عکسها خوشگل بودن!😘😘😘
ننننننننننه!!!پونزده شهریور چه خبررره بابا اندکی صبر😭😭😭
من دارم دیزنی رو میتکونم و همه فیلماشو میبینم دوباره😂😂دانلود هم نمیشن مسخره ها😭😭😭😫😫
بس نشستم تا دانلود بشه دیدمش تو مغزم هرچی تو فیلمه رو حفظ شدم😂😂
ما که تو اندیشه انگارنه انگار😑😐هم کلاس زبانم باز شده هم نقاشی!!😕😕یکم اندیشه و تفکر هم نمیکنن کروناهستاا..😐😐😐😠
انگارهمین دیروز بود عید شد😵😵الان دوهفته بعد میبینم دارم شمع دوازده سالگیمو فوت میکنم😂😂😂😵😵😲
​​​​​​موفق باشی و پله های ترقی رو با موفقیت طی کتی!😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسییی نیلایی😍😍
منم کلا انیمه ها رو ترکوندم😆🤣😃
خب نرو اجباری نیس که جون خودت مهمتره یا اون کلاسا😶
لطفا نرو مراقب خودت هم باش🤗😉😍
منم کی باورش‌میشه من دارم شمع ۱۳ سالگیمو فوت میکنم😑😶🤨
مرسییی نیلاییی پرنسس عزیزززز و خوشمل👌🤩😍😍😍😍🍒🍒👍👍👍🍓🍓😍😍😍😍
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
1 تیر 99 13:30
آهان ببخشید عزیزم من اشتباه متوجه شدم
مرسییی از مهربونیت خواهری
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
خواهش میکنم زهرا جونم😍❤
ZAHRAZAHRA
1 تیر 99 18:49
مرسی از تبریکت مهربون
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
خواهش خواهری🤩

2 تیر 99 2:16
دقیقا!من دیدم کرونا داره اوج میگیره  دوروزه نرفتم زبان.
ولی سه روز بشه کلا اخراجم میکنن!!😵😵
والا دقیقا جون خودمون مهم تره ولی چه میشود کرد!😐😦حداقل کلاس نقاشیه یک کم عاقل تربودن گفتن هروقت تونستین بیاین .
زبان خیلی سختگیره😰😰😰خوبه یک جلسه مونده 😍😍
راستی ببخشید،اما تولد زهراجونی  فکرکنم پنج تیره ،نه هشت تیر !😀😂😊😆😆😄😁😘😘😘😘
 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
زده بود 8 تیر که............
کانون زبان میری؟
دم کلاس نقاشی گرم😍
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
2 تیر 99 16:34
تفلدشون مبارکــــــــــــ💗ـــــــــــــ  😍
 امیدوارم که یه تابستون عالی داشته باشی خواهری 😍😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسیی اونی جونم😍😘
خیلییی ممنونم ابجی نازنینم😘💖

2 تیر 99 20:56
نه بهاره جونم من کانون نمیرم😚
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
اها

2 تیر 99 20:56
کانون اسم کلاس زبانیه؟اسم کلاس زبان ما کانون نیست!
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
نه کانون زبان وابسته به کانون پرورش فکریه
سرچ کنی میاد🙃
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
3 تیر 99 3:55
.لبخند زیبای خدا
روزت مبارررررک❤😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنونم خاله جون♥️♥️
روز محیا گلی هم مبارک♥️❤❤❤
سیما خاتونسیما خاتون
3 تیر 99 10:01
عکس-نوشته-روز-دختر-۱۴
 
 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
خیلی ممنونمم😍
روز توهم مبارک خاتون جون😘😍
آبان دخت تقی پورآبان دخت تقی پور
4 تیر 99 11:42
موفق باشی عزیزم
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنونم خاله جان😍

6 تیر 99 1:24
خدافظ بهاره جونم..نیلام
میخوام وبمو حذف کنم
اگه ازم بدی دیدی ببخش😭😭
خدافظ تا اونموقعه که وب جدید بزنم
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
💔نیلاااا کجاااا میخای برییبی
نرووووووووو
نرو عهههه نرووو😖😭
mahsamahsa
16 تیر 99 18:21
عزیزم انشالله همیشه ایام کامت باشه و آفرین به دل مهربونت که یاد دوستات هم بودی💚
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
خیلی ممنونم خاله جون😍
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
21 تیر 99 11:41
اگر مايل بودي پست جديدمو بخون
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
حتما عزیزم🙂
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
21 تیر 99 13:26
تولدت مبارک عزیزم
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی خواهری😚☄&hearts️&hearts️
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
21 تیر 99 23:19
بـــــــمـــــبـــــــــ انـــــرژيـــــــ ــــهـــــستـــــيــــــ تــــــو
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسیییییی نسرین جونممم