𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
𝗘𝗫𝗢.𝗟𝗘𝗫𝗢.𝗟، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

|خاطرات دختر تابستانی|

𝙇𝙞𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙞𝙩𝙝𝙤𝙪𝙩 𝙥𝙖𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣 𝙞𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙙𝙚𝙖𝙙

🖤 عـــزیــزتــریــنــمــ رفــتــ🖤

1399/5/14 22:49
نویسنده : 𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
978 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوبین؟

من برگشتم میخواستم پست برگشتم تولدم باشه که نشد

بعدا پست تولدم رمز دار میزارم

مامان بزرگ عزیزم که یه تکه از قلبم بود رفت....

رفت به یه جای خوب:))

امروز هفتمش بود البته از نظر من ششمش

هفته پیش چهارشنبه 8مرداد کلا از پیش من رفت ساعت 6:30 خورده ای

رفت یک جای خوب پیش حاج بابام:))

راستش من هیچ وقت حاج بابامو ندیدم ولی همیشه گریه میکردم که چرا نیستش چرا رفته

و الان هم برای عجیم گریه کنم چرا رفته من هنوز انتخاب رشتهنکردم ابجیم هنوز کنکورشو نداده

و چرا های دیگه..............

پنج شنبه ساعت 7:30 صبح رفتیم مزار چشمای من از شدت گریه قرمز و پف کرده بودند

خیلیی ناراحت بودم من تو این 14 سال عمر چشمامو باز میکردم عجی مو میدیدم چشمام و میبستم بازم عجیمو میدیدم 

ولی الان چشمامو باز میکنم خبری از عجیم نیست

چشمامم میبندم بازم خبری نیست

هر روز صبح بهش زنگ میزدم الان دیگه به کی زنگ بزنم 

امیدوارم این مصیبت برای هیچ کسی اتفاق نیوفته

سال بعد برم سفره هفت سین کیو بچینم از کی عیدی بگیرم و شگون شم

بعد از مدرسه خونه کی برم؟

راستش اخرین دفعه به مامانم گفت این کرونای لعنتی بره منم عجی و یک دل سیر بغل کنم

نه کرونایی رفت نه عجی موند که برم بغلش کنم اونم یک دل سیر

بوسه بزنم به لپای نرمش و دستای های حناییش

دیگه نیست این کاراو کنم اخرین دفعه ای که دیدمش شب قبل بود که بره

فقط 1 دقیقه دیدمش چشاش خاکستریش غم داشت یه دل تنگی مامانم گفت برم تو ماشین

بعدش که مامانم اومد بیرون گفت برو پیش عجی ولی من نرفتم گفتم نمیرم و الان خیلی پشیمونم که چرا نرفتم پیشش بغلش نکردم

محرمای سال بعد کی میره پیش اون خانوما میشینه سینه میزنه یا حسین جان میگه من برم پیشش بوسش کنم

تولدای سال بعدم برای کی کیک برم پیشش بخوره

دیگه عجی نیست که من خوشحال باشم

رفتش:(((......

یه جا خوندم میگه:

-وقتی کسی رو دوسش داری از دست میدی اون واقعا رهات نمیکنه فقط میره یه قسمت خاص تو قلبت❤️

- من نمیخوام تو قلبم باشه.میخوام اینجا پیشم باشه!

این دیالوگ قشنگ حرف دل منو زد:))

من خاطراتمو باعجیم بگم خیلی طول میکشه 

عجی زنی بزرگ و فرشته بود

مادری دل سوز.مادری مهربان و زنی بزرگ!💛✨

خداحافظ عزیزترینم وقتی و رفتی هوا بارانی شد بخاطرت

خداحافظ مادر دومم که عاشقش بودم

خداحافظ عجیم که دل نگران من بودی همیشه!

خداحافظ........

🖤رفتن عجیم تو آسمونا 6 روز و 4 ساعت و 25 دقیقه تا الان🖤

یادگاری هاتو عجی تو یه جعبه نگه میدارم عینکتو دارم

تسبیحت سکه تبرکی که اوردی اخرین عیدی و کادو تولدت

و جای گوشیت که همیشه همراهت بود🙂🖤

پسندها (21)

نظرات (25)

🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
14 مرداد 99 22:57
غم اخرت باشه😭
خدا بيامرزه😭
انشاءالله بقيه عزيزانت براتون بمونن💔
اگه فضولي نيس ميتونم بپرسم دليل فوتشون چي بود؟
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
خیلی ممنونم نسرین جون❤️
خودمم دقیق نمیدونم ولی قلب عجیم یاری نداد و رفت
نیلا
14 مرداد 99 23:04
تسلیت میگم بهاره جونم..😞😞
​​​​​یک نفر هیچوقت نمیره،فقط ازما دور میشه!ولی همیشه هست.
​​​​​​میدونم خیلییی دردناکه و من هرچی بگم کمکی نمیکنه😢💔💖وقتی یکی میره آدم واقعا فقط میخواد اون هرجور شده برگرده!
​​​​​​ واقعا حس خیلی خیلی بدی به آدم دست میده
ولی وقتی که خوشحالین یا موفقیتی دارین،اون پیشتونه.💗💗
​​ایشالا غم آخرتون باشه.




منم قبل اینکه به دنیا بیام بابابزرگم فوت کرد ولی اینکه کسی که خیلی وقته میشناختیش رو از دست بدی خیلی دردناک تره😞
 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی نیلاجونم😍
اره💔
انشالله😢
خدارفتگان تو هم بیامرزه نیلا جون🖤❤️
خیلیییی😖خدا نصیب هیچ کسی نکنه
 

14 مرداد 99 23:18
خدا رحمتشون کنه 
انشالله روحشون غریق رحمت و مغفرت باشه و انشالله با خانوم فاطمه زهرا در بهشت همسفره باشن
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
خیلی ممنونم🖤
انشالله🙏🖤
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
14 مرداد 99 23:37
الهی عزیزم
خیلی ناراحت شدم برات خیلی
خدا رحمتشون کنه
روحشون شاد
انشاالله غم آخرت باشه خواهری
(
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
خیلی ممنونم زهرا جون❤️
خدارفتگان شماهم بیامرزه💛💚
انشالله....
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
15 مرداد 99 11:14
نميدونم باورت شه يا نه ولي الان براي عجيت گريم گرفت😭
ديشب هم كه اين پستت رو خوندم از ته دلم ناراحت شدم💔
وقتي دو سالم بود بابابزرگم فوت شدن🖤
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
باورم میشه نسرین جون🙂
خدابیامرزشون روحشون شاد🖤
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
15 مرداد 99 11:28
عزیزدلممم تسلیت میگم، با خوندن نوشته هات اشک تو چشام جمع شد🖤
چقد حرفات غم داشت بهاره ی من، غم آخرت باشه خواهری🌺
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
خیلی ممنونم مبینا جون خواهر عزیزم❤️
💔
انشالله
خدارفتگان توهم بیامرزه خواهری💙🖤
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
15 مرداد 99 12:19
عجيت چه چشاي مهربوني دارن😢
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
خیلی ممنون نسرین جون💞
مامان آنیلمامان آنیل
17 مرداد 99 21:36
روحشون شاد و قرین رحمت لایزال الهی 🖤🖤🖤
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
خیلی ممنونم خاله جان🖤🙏
طاهرهطاهره
18 مرداد 99 15:10
بهاره گلم  ازفوت مادربزرگت خیلی متاسف ومتاثرشدم.منووهم شریک غصه هات بدون.🖤🖤🖤
امیدوارم روح نازنینشون قرین رحمت وآرامش باشه.
 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
خیلی ممنونم خاله مهربونم🖤❤️خدارفتگان شماهم بیامرزه💗
انشالله..🖤
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
18 مرداد 99 19:32
تسلیت میگم بهاره جونم 😔🖤
غم آخرتون باشه 😔😔🖤
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
خیلی ممنونم فاطمه عزیزم دوست خوبم❤️🖤
خیلی ممنون🖤
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
18 مرداد 99 23:54
تسلیت میگم عزیزم

خیلی خیلییییی ناراحت شدم

با اشک پستتو خوندم و برای مادربزرگت فاتحه خوندم

روحش شاد باشه

جایگاهش بهشت باشه

خدا ب دل مهربونتون صبر بده
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
خیلیی ممنونم خاله مهربونم🖤
خیلی ممنون🙏🖤
خدابیامرزه رفتنگان شمارو خاله جان🖤
انشالله....
ممنونم🖤❤️🖤
✿•selva•✿✿•selva•✿
20 مرداد 99 14:01
خدا رحمت کنه.
روحشون شاد
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
خیلی ممنون🖤
مامان نرجس خانوممامان نرجس خانوم
24 مرداد 99 9:35
تسلیت میگم عزیزم ان شاءالله بقای عمر شما باشه 🖤 نوشته هات پر غم بود واقعا متأثر شدم😔
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
خیلی ممنون خاله مهربونم🖤
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
24 مرداد 99 11:19
تسلیت میگم .

خداوند روحشون رو شاد کنه و در بهشت برین نزد حاج باباتون محشور بشن انشاءلله .
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
خیلی ممنونم خاله عزیزم🖤
انشاالله
خدارفتگان شماهم بیامرزه🖤💐
مامان آیسلمامان آیسل
24 مرداد 99 16:45
روحشون شاد
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
خیلی ممنونم🙏🖤

24 مرداد 99 21:06
غم اخرت باشه بهاره جونم🖤😭
خیلی ناراحت شدم🖤😭
خدا رحمتشون کنه🖤😭
ان شاالله که غم اخرت باشه🖤😭



 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی پانی جونم🙂🖤
انشالله خدارفتگان شماعم بیامرزه پانی جون🖤🖤
меliкамеliка
24 مرداد 99 21:19
تسلیت میگم عزیزم 😢
غم آخرتون باشه 🖤
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی ملیکاعزیز🖤
خیلی ممنون🖤

9 شهریور 99 2:52
سلام منم مامان بزرگم فوت شده بود ای کاشک میدیدمش😭 خدا بیامرزه
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
سلام عزیزم خدارحمتشون کنه🖤
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
21 شهریور 99 0:03
تسلیت میگم عزیزم🖤
​​​​​​ انشاالله دیگه غم نمی&zwnjبینی😢
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
خیلی ممنونم مهدیس جان🖤
انشالله...
*-* baharee *-**-* baharee *-*
21 شهریور 99 22:49
💔🖤دل تنگتم بی نهایت...
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
💔
نیلا
30 شهریور 99 11:29
۴سالگی وبت مبااااارک😍😍😍💙💙💙💙💙💙
ایشالا خاطرات صدوبیست سالگیتو توش ثبت کنی😁😁😍😍😍😍
 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
وااای مرسیییییییییی نیبلای گلمممم😍😍😍😍😘
نیلا
30 شهریور 99 11:30
۴سالگی وبت مبااااارک😍😍😍💙💙💙💙💙💙
ایشالا خاطرات صدوبیست سالگیتو توش ثبت کنی😁😁😍😍😍😍
پ.ن:اَی خَدا:نمیشه یه کامنت داد یا خطای سیستمی یا دوباره اقدام کنید یا ..😂😂کامنتاهم رد دادن😐😐😂😂
 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
😂😂😍
سپیده جونسپیده جون
20 آبان 99 20:45
تسلیت...
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنونم...
RayaRaya
4 آذر 99 10:40
آخی عزیزم.
خدا رحمتشون کنه😔
ایشالا غم آخرتون باشه😢🖤
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنونم😊

17 دی 99 12:14
روحشون شاد🖤
خدا بیامرزه🖤
غم اخرت باشه🖤
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنون😊