𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
𝗘𝗫𝗢.𝗟𝗘𝗫𝗢.𝗟، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

|خاطرات دختر تابستانی|

𝙇𝙞𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙞𝙩𝙝𝙤𝙪𝙩 𝙥𝙖𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣 𝙞𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙙𝙚𝙖𝙙

^-^ طــبــیــعــتـــ گـــردیــــــ ^-^

1399/3/22 23:29
نویسنده : 𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
1,302 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام^^ بچه ها خوبین؟

امتحانا چطوره؟؟

دیروز 13 سال و 11 ماهگیم بود هوراااا دقیقا 30 روز دیگه تولدمه🌈😍

خب دیروز به همراه ابجی و مامانی و بابایی رفتیم سمت النگ یا همون بادوی خودمون^^

ابجی و مامانی زحمت کیک و کشیدن و آماده کردن+-+

دستتون درد نکنه:)))

بعدازظهر راه افتادیم سمت اولنگ جاده خلوت بود 

اونجا هم خلوت بود فقط 2 یا 3 تا خانواده بودن

که اوناهم رفتن

وسایل هارو اوردیم و حصیر هم پهن کردیم

هوا خیلی خوب بود البته خنک هم بود که برای من حکم هوای زمستون داشت

من کلا ادم سرماییم و نمی دونم چرا همش سردم میشه

دورم مثل همیشه پتو پیچوندم😅خیلی خوش گذشت جای همه دوستان سبز!

خب بریم سراغ عکسا...:)))

 

اینجا بنده درحال چیدن گل هایی هستم که مامان جون گفته بود بچینم=))

 

من عادت دارم از خودم همیشه وقتی سلفی می گیرم حتماا باید نیم رخ باشه یا از پشت

کلا نمیدونم علاقه خاصی دارم به این ژست ها دقت کنین تو عکسا هدفون تو گوشمه حواسم نبود هدفون در نیاوردم از گوشم=/

چون معلوم نبود ای عکسا خوب دربیاد😂

 

😍

*-*

چه ژستی هم گرفتم🤣این عکس و خواهری ازم گرفت:))

اینم عکس از کیک خوشمزمون😋

عکس زیاد داشتم ولی تو گوشیم نبود همینا رو از گوشی مامانم فرستادم

عکس ها رو هر وقت گوشی دست بیاد میزارم😊

راستش قراره آزمون استعداد تحلیلی عه کانون و بدم

آخیش بلاخره یکمی از بیکاری در میام

راستی تولد همه تیرماهی رو پیشاپیش تبریک میگم تولد من 30 روز دیگه اس هوراااا

تولد مبینایی😍 ابجی زهرا😍 و فاطمه جون😍و البته خودم پیشاپیش مبارک😍

😍🤩بــهــاریــیــ 13 ســـال و 11 ماه و 1 روز ســن دارد🤩😍

30 روز به تولدم مونده*-*

 

 

 

پسندها (19)

نظرات (13)


22 خرداد 99 23:44
تولدت پیشاپیش مبارک دختر ناز تیرماهی😍😍😍😍
سیصدهزارسال و صد ساله بشی😍😍😍😍
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مممرررسیی نیلایی گل مننن😍😍😍🤩🤩🤩
همیشه اولین نفری هستی میای پستمو لایک میکنی و کامنت میدیی خیلییییی خوشحال میشم البته پرانرژی هم میشم😆😍

22 خرداد 99 23:46
وای ببخشید دوباره کامنت میدم😁
چه کیک نازی...نوش جونتون😍😍
همیشه ی همیشه شادباشی خوش استایل جونی😍😍😍
عکسات خیلی خوب شدن !من بخوام عکس بگیرم از خودم ،اصلا صرف نظر میکنم اخرش😅
 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
عیبی نداره کیوتی😍😘
مرسی😋😍
عی بابا انقدام خوش استایل نیستم😎🤣
مرسی پرنسسی😍 از نیم رخ بگیر علاقه مند به خودت میشی🤣😍
انقد من از خودم تعریف میکنم خدای اعتماد به سقفم🤣
2 ساعت جلوی اینه قربون صدقه خودم میرم😂🤣

22 خرداد 99 23:58
خیلی هم خوش استایل و خوشگلی😍😍😍
من چون همه اش خودمو میبینم لبخند میزنم((در این حد خل😂😂))ناز میشم😁

​​​
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مممرسیی😍😍
منمممممم اصلا این رفتار هارو انقد با کسی حرف نزدیم به دست اوردیم به قول معروف رد دادیم🤣🤣😂

23 خرداد 99 0:10
😂😂😁😂
من ازبس تو قرنطینه موندم تبدیل شدم به یک خل وچل به تمام معنا!😂😂😂
یک بار از کارام فیلم بگیرم ،و ببینم، آب میشم!😂😂
یک کم دیگه تو قرنطینه بمونم مغزم زنگ میزنه!😂
 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
منم دست کمی از تو ندارم🤣🤣🤣
خودم دیونه شدم دورو بریامم دیونه کردم😂😂😂😂
خدایا لطفا شفا بر ما برگردان😆🤣
من رد دادم
مداد میگیرم دستم نمیتونم نقاشی بکشم یعنی تا این حدد!!!!!!

23 خرداد 99 0:26
واییی کم پیدا بودی!!!!!!!!!!
تولدت هم پیشاپیش مبارک🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊
هدفونت یکم شبیه مال منه😝😝😝
البته مال من یکم پیچیده تره😁😁😁
چه عکسایی گرفتیمن هااا😃😃😃
قول بده زود زود بیایی نی نی وبلاگ😥😥😥
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ارهههه میدونم😆😆😆
مرسیی عزیزممم😍😍
عه واس من MH1 عه*-*
🤣
ارههه😂😂
حتماااا از این به بعد زود زود پست میزارم🤣😍

23 خرداد 99 0:29
😂😂😂😂😂
الهی امیییین😂😂😂
یادش بخیر،یک زمانی شفادیده بودم😂😂
من با خودم حرف میزنم اونم با لهجه غلیط😂😂
مزاحم نیستم انقدر کامنت دادم؟😀البته فایده هم داره،هم رتبه وبت بالاتر میره ،هم خیلی خوش گذشت😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
😂😂😂
قبلانا من دعا شفا برا دیگران میفرستادم😆🤣
من با خودم کره ای حرف میزنم اصلا کلا من رد دادم😂
نه بابا مزاحم چیه مراحمی=)) خیلی وقت با کسی اینجوری حرف نزده بودم😍
ارهههه خیلیی خوش گذشت🤣

23 خرداد 99 8:13
انشالله همیشه به گردش و خوشی 💐
تولدتون هم پیشاپیش مبارک🎂
هرچند حال نمیده اینقدر زود آدم تبریک بگه ولی به هر حال😊
​​​ 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنون🌹
خیلی ممنونم💐⚘⚘🌹
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
23 خرداد 99 12:15
بهاره جانم همیشه به گردش و شادی... چه طبیعت قشنگی!!!😍😍😍😍
چه عکسای قشنگی... خوشمزه هاهم نوش جان خوشگلم😘😘😘😘
پیشاپیش تولدت هم مبارک باشه برات بهترین آرزوهارو دارم❤❤❤❤
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی مبینا جون💝❤❤❤
مرسی گلم🌹❤❤❤❤
مرسی خواهری تولد توهم پیشاپیش مبارک مبینایی❤❤❤💞🎉
*-* baharee *-**-* baharee *-*
23 خرداد 99 17:51
😍😍
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
23 خرداد 99 18:31
پیشاپیش تولدت مبارک خواهری
همیشه خوش باشییی
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی خواهری😍
تولد توهم پیشاپیش مبارک❤️
😍😘
مامان فاطمهمامان فاطمه
24 خرداد 99 5:01
چ عکسای قشنگی...تولدتون پیشاپیش مبارک عزیزم❤️
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنونم خاله فاطمه😍مرسی💞💞💞😍😍😍😍
نازینازی
26 خرداد 99 19:56
تولدت پیشاپیش مبارک باشه بهاره جونمم😍😘
همیشه به شادی و خوشییی😊🤩😇
ایشالله که همیشه حال دلت عالی باش و همیشهه بخندی قشنگم🙏🧡💛
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسیی نازی جونمم❤💞💞💞💞💗💗
مرسی خواهری💝🤩😍
ممنون تو هم همینطور نازی جونم😍😍😍😍😍😍😍
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
28 خرداد 99 20:43
همیشه به گردش و خوشی عزیزدل من 😘😘😘😘❤❤❤❤
تولدت هم پیشاپیش و از همین الان مبارک باشه 😍💖😍💖😍❤

😍❤ امیدوارم ۱۲۰۰۰۰۰ ساله شی عشقم ❤😍
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی فاطمه جونم😍😍😍😍💞💞💞
مرررسی اونی جون💝💝💝💗💗💗💗💗
💗💗💗💗💗💗💗💞💞💞💞💞💞❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💝💝💝💝💝💝💝💝💝