𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
𝗘𝗫𝗢.𝗟𝗘𝗫𝗢.𝗟، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

|خاطرات دختر تابستانی|

𝙇𝙞𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙞𝙩𝙝𝙤𝙪𝙩 𝙥𝙖𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣 𝙞𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙙𝙚𝙖𝙙

- بــیــکــاریــ تــایــم -

1399/3/6 20:15
نویسنده : 𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
702 بازدید
اشتراک گذاری

^~^

سلام 

بچه ها عیدتون با یکمی تاخیر مبارک❤

این روزا بنده همش بیکارم💔

مدیر مون گفت ازمون امتحان نوبت نمیگیرن

این روزا همش بیکارم

حتی دیگه از سریالا کره ای و چینی و ایرانی و هرچی زده شدم

ت این چند وقت فقط انیمه میبینم

چند انیمه تموم کردم

میخوام باز شروع کنم😂

خب کارم شده انیمه دیدن و وبتون خوندن😂😹

با دوستامم ت تلگرام بیشتر حرف میزنم 

دلم خیلییی براشون تنگ شده

ماه رمضون هم به خوبی و خوشی تموم شد!

چقدر زود گذشت... یه ماه خورده ای دیگه تولدمه😻😎

امسال مثل پارسال نمیتونم تولد بگیرم💔

نمیدونم چرا همش حس میکنم روزه ام یه عادت شده برام که چیزی نخورم😹😹

خیلی کم میخورم

دیروز با مامانی و بابایی و عجی جونم(ما به مامان بزرگمون میگم عجی)

رفتیم جنگل جاتون خالی خیلی خوش گذشت هواهم برا من سرد بود😹

کرونا جان باز شدت گرفته=|

لطفا مراقب خودتون باشین😷😍

دبیر کاروفناری مون چند فعالیت داده بود که انجام بدیم یکیش گلدوزی بود😉 طرحشو ابجیم داد

نحوه دوختشم هم ابجیم یادم داد

مرسی اجی جونم😉❤

اینم عکساش👇👇

اینم فعالیت کار با مقوا

که من جعبه کادو درست کردم💕

=))))

دیروز البوم نوتلایی جونم اومد.ما اری ت یوتیوب اپاتیفای و ... درحال بازدید زدنیم

بعد از یک روز موزیک ویدیو کندی ت یوتیوب به ۶ میلیون و خورده ای بازدید رسید❤❤ فایتینگ اری ها^^

من تازه اوتاکویی شدم 

بچه ها چند تا انیمه خوب بهم معرفی کنین ممنون میشم•~•

دعا میکنم همه بچه ها امتحاناشونو عااالی بدن

و این روزای کرونایی زودتر برهه😉

تولد همه خردادی های نی نی وبلاگ مبارک🎉💝

تولد لیدری هم بود اونم با تاخیر مبارک!😍

 

*~* بــهــاره جـونـ ۱۳ سـالـ و ۱۰ مــاه و ۱۶ روز ســن دارد*~*

 

 

 

 

 

پسندها (25)

نظرات (23)


6 خرداد 99 20:39
بازم پستت مثل همیشه عالی بود💜💜
عیدت مبارک بهاره جونممم💖💖💖💖💖💖
خوش به حالتون مدیرتون عاقله😭😁
تولدت پیشاپیش مبارک😍😍😍😍
گلدوزی وجعبه کادو هم خیلی گوگولی وناز شدن😘😘😘😘😍😍
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مررررسی نیلایی جونمم😍😍😍
عید ت هم مبارک دخملی😉❤
ممنونمم دوس جونی^^❤
خیلی ممنون کیوتییی💓💕❤❤
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
6 خرداد 99 21:32
امیدوارم توی همه امتحانات موفق بشی بهاره جون
 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنونم زهرا جونم😍
ولی من امتحان ندارم😂

6 خرداد 99 22:52
عیدتون مبارک 🌹
عجب یعنی امتحان کلا پر خدا شانس بده 😢
خدا به داد ما نهمی های بدبخت برسه😭
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنون عید شماهم مبارک💐
بله مدیرمون گفت نگیرن😅
امیدوارم تو امتحاناتون موفق باشین
و رشته ای که دوست دارین قبول شین=)

7 خرداد 99 0:33
تولدت پیشاپیش مبارک بهاری😍😍😍
امیدوارم تو امتحاناتم موفق باشی😉😘😘😍
چه حوصله ای داری تو دختر
منکه هیچ کدوم از تکالیف کار و فناوریو  تحویل ندادم😊😃
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسییییی رزااجونمم😍😍🤩
مرسب ولی من امتحان‌نمیدم😉😅
حوصله که کار گلدوزیم دو ماه طول کشید اون جعبه هم کلاس شیشم بودم درس کردم🤪😅😂
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
7 خرداد 99 13:33
کاردستی هات عالی بودن بهاره جونم😍😍😍😍😍😍
به خصوص اون اکسو نوشته شده رو جعبه 😉😉😍😉😍😉😁
یعنی من هر چقدر از خر ذوق شدنم واسه آلبوم بگم کم گفتم 😜😄😄
راستش هنوزم دارم روند ذوق مرگ شدن واسه ام وی رو هضم میکنم 😂
به نظرت چرا این بشر انقد خوبه ؟😍😍

راستی تولدت رو از همین الان پیشاپیش تبریک میگم عشق جانم😁 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘❤💝❤💝❤💝❤💝❤
 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسییی اونی جوننم❤❤❤😍😶😶
اری اکسوالا همه جا هستن😅❤
من که مردمم وقتی بعد لایوش ام ویش اومد یعنییی خداااا جذاااااب ولی اون دخترع کی بود🙄😐
من که هنو هضم نکردم ام ویشو واای بخاطر بک من ابنبات خریدم خوردم زبون داغون شد💔😢
مررررسییی فاطمه جونمم💎💛🧡💛🧡💛🧡💛🧡💖💕💕💕
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
7 خرداد 99 13:38
دیروز یکی نوشته بود : " انقدر رفتم بازدید زدم ، آخر سر یوتیوب بهم گفت باشه بابا به خدا ما به بکهیون میگیم چی کارا که واسه اش نکردی 😅 فقط سر جدت ول کن "😂😂😂😂😂😂 [ نزدیک 40 بار بازدید زده بود ]😶😮
گر چه فکر کنم الان وضعیت هممون همینه 😂😀😁😁
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
من همش درحال بازدید زدنم😅😂😎😎
ابجیم دید بکی رکورد شکونده واسش قابل هضم نبود
من با یه لبخند خاص گفتم اری ایشون عشق من رکود زدن😍😎😍😎
ما اری ها برا بکی همه کاری میکنیم
پس فایتینگ😎💕
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
7 خرداد 99 13:39
دیروز یکی نوشته بود : " انقدر رفتم بازدید زدم ، آخر سر یوتیوب بهم گفت باشه بابا به خدا ما به بکهیون میگیم چی کارا که واسه اش نکردی 😅 فقط سر جدت ول کن "😂😂😂😂😂😂 [ نزدیک 40 بار بازدید زده بود ]😶😮😮 گر چه فکر کنم الان وضعیت هممون همینه 😂😀😁😁
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
7 خرداد 99 13:56
بلههههه فایتینگ ✌✊😍
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
💕💖💖💖 فاطمهههه بازدید کندی به ۱۱ میلیون بازدید ت دو روز رسیدددد💕😎❤❤❤
mahsamahsa
7 خرداد 99 18:43
عیدت مبارک باشه عزیزم و تولت هم پیشاپیش مبارک💕
امسال بدون امتحان امیدوارم بهت خوش بگذره💚
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنون خاله جون💕 مرسی🤩💖💎❤❤
ممنون حتما خوش میگذره😎😂💕
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
8 خرداد 99 13:59
😍 king Baekhyun 😍
راستی اون استیج کندی منتشر شده دیدیش؟
من ورژن سوییت رو خیلی دوست داشتم😍😇
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مااای لاوههه
🤩💕💖💖💖💖💖❤❤
ارههه دیدمششش من مردممم قربون صدقه بچم رفتمممم😢❤❤❤💐💐
هر دو ورژنش عشق بود لاووو💕💖💖
ت امینو یه پست گذاشتم عکسشو خودم درس کردم برو ببین قشنگه یا نه🤩💕
نازینازی
8 خرداد 99 20:43
همیشه یه شادی و خوشی دلبرممم😍🤩😊
کلی هم مراقب خودت باش😇
پستت عالیی و جذاب بودش مثل همیشه😍❤️
در مورد انیمه گفتی خیلیی در مورد انیمه ای به اسم دفترچه مرگ فک کنم شنیدم تو دیدیش?
 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنونممممم نازی کیوتممممم اونی قشنگممم💕💖💖💖🤩🤩😍😍💖❤❤
چشم اونی مهربونم💕🧡❤😍
مرررسیییی💚💎💖
دفترچه مرگ نه راستش من از کیدراما و انیمه و انیمیشن زده شدم دارم خودمو سرگرم کارای دیگه میکنم سمتشون نرم تا بیشتر زده نشم
تا سریال جی چانگ ووکی💖 با کیم یوجونگی بیاد ببینم💕💕💕 اون موقع سریال کره ایا رو شروع میکنم💖💖💕💕
شاید دفترچه مرگ و دوستم دیده باشه💎ازش میپرسم💕💖💖💖
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
9 خرداد 99 0:21
عشقممممممی❤❤❤❤خداروشکر امتحان نداری والا ما که مردیم از استرس، فیلمای ایرانی ببین گلم کلی سرگرم میشی💛😊😚💙
از این روزهات نهایت لذت و استفاده رو ببر که برا من شده یه حسرت...
کل خرداد ماه باید فشار و استرس امتحان هارو بکشیم، کلی کیف کن و برا خودت خوش بگذرون قشنگم😍😍😍😘😘😘😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
❤❤❤❤❤❤❤❤💖💖💖💖💖💖 ت هم عشق منیییییی🤩🤩🤩💕💕💕💖💖💖❤❤❤
فیلمای ایرانی بعضی موقع ها مامانمو ابجیم میزارن
میبینم سعی میکنم ببینم😉❤💎💖💖 حتمااا این ماه و سعییی میکنم خوش بگذرونم دوچرخمم درس شده دیگه باهاش میرم بیرون بازی میکنم😂😅😍😍❤❤
مرررررسییی💎🤩💖💖
توهم امتحاناتو با خیال راحت بده امیدوارم رشته ای دوس داری قبول شی و البته
ت امتحانا موفق باشی خواهرییییی💎💕🤩💖💖💖❤❤❤❤😍😍😍😍😍💐💐💐❤❤❤
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
9 خرداد 99 1:16
مرسی عاچقدممم بهارممم😘😘😘😘💕💕💕💕💕
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ساقول مبینایی💕💖💖💖❤❤😍😍😉🤩
*-* baharee *-**-* baharee *-*
9 خرداد 99 14:04
💖💖💖💖
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
😉💝❤
سپیده جونسپیده جون
9 خرداد 99 14:12
وااااایی بهار جونمممم چ جعبه و گلدوری خوشگلییی❤❤❤
تولدت هم پیشاپیش مبارک خواهرییی❤❤❤❤❤❤❤❤💕💕💕💕
خوش بحالت امتحان نداری مث ما😂😎
خوش باشی بهاره جونم^^
منم انیمه میبینم😎❤
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مممرسییی سپیده جونی💎😍😍💝
مرسی گلمم🌷💐💖💖
عه شماهم ندارین خوشبحالت ‌گلم💖💕
عه چه خوب منم میبینم 😉😍😍😍💕💕💕💕💕
سیما خاتونسیما خاتون
15 خرداد 99 17:41
تولدت پیشاپیش مبارک بهاره جان

گلدوزیت و هم خیلی دوس داشتم

ماشاالله ماشاالله فک کنم از اون دخترایی هستی که از هر انگشتشون یه هنر میباره♥♥😉😍😍
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی خاتون جون😍
خوشحالم که خوشت اومده😍❤️
مرسی البته طرحشو ابجیم داد مرسی بابت تعریفت عزیزم😍😘💖
千.𝓏千.𝓏
15 خرداد 99 20:57
موفق باشی خانم هنرمند 🤩🤩🤗🤗❤
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی زهراجون❤💖😍🍬🍭💕
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
17 خرداد 99 2:25
عیدت مبارک عزیزم با یه عالمه تاخیر

تولدتم مبارک با یه عالمه پیشواز

😀😀😘😘
منم از دانش اموزای هفتم و دهم و یازدهمم امتحان نگرفتم 
هم خودم راحت بودم و هم اونا😉

کاردستیات هم عالی بودن آفرررین👏👏👏
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی خاله جون عید شماهم با تاخیر زیاد مبارک!😍
ممنونممم😍💞
چه خوب حتما خوشحال شدن😆❤️
مرسیییی خاله جون💖💞

20 خرداد 99 12:46
ان شاالله که همیشه بهت خوش بگذره بهاره جونیم😍😍😍😍😍😍
راستی بهاره من هر وقت میام تو وبت پست خوش آمد گوییتو میبینم دلم هوس بستنی میکنه😂😀😀😍😍🍦
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مررسیی پانی جونییی💝💝💖💖
ارهه بخاطر ایدولم اینکارو کردم چون البوم جدیدش کانسبتش همش موضوعش با ابنبات و پاستیل و ایناست
بخاطر همین گذاشتم🤣🤣🤣💖💕

22 خرداد 99 19:22
۱۳سال ویازده ماهگیت((با یک روز تاخیر😅))مبااااارک خوشگلم👑👑👑😍😍
صدساله بشی!😍
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرررسی نیلاییییییی😘😍😍😍😍 برنامم این بود دیروز پست بزارم برای 13 سال و 11 ماهگی ولی بیرون رفتیم نشد((((
مررسیییییییی به یادم بودی قشنگم😍
SujinSujin
28 خرداد 99 16:02
سلام من شما رو دنبال کردم شما هم منو دنبال کن
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
حتما))...♡
ZainabZainab
14 مرداد 99 21:57
سلام میشه دنبالم کنید