𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
𝗘𝗫𝗢.𝗟𝗘𝗫𝗢.𝗟، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

|خاطرات دختر تابستانی|

𝙇𝙞𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙞𝙩𝙝𝙤𝙪𝙩 𝙥𝙖𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣 𝙞𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙙𝙚𝙖𝙙

(*^_^*) بــهــار شــیـریــنـ (*^_^*)

1400/1/1 17:53
نویسنده : 𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
553 بازدید
اشتراک گذاری

●سلام به دوستان عزیز نی نی وبلاگ عیدتون مبارک انشالله سال خوبی رو داشته باشین:")همیشه حالتون خوب باشه●

•امسال موقع سال تحویل نبودن یک نفر برام‌خیلی پر رنگ بود خیلی دوست‌داشتم امسال پیشم باشه تا بغلش کنم بوسش کنم شگونش بشم ولی نبود که اینکارا رو انجام بدم بعد سال تحویل رفتیم خونه مامانبزرگم خاله هام و بعضی از دایی هام اومده بودن ولی مامان بزرگم نبود و این خیلی غم انگیز بود💔 تا غروب خونه مامان بزرگم بودم نوه خالم که ازم یسال کوچیکترعه هم‌اومد ولی چون اونم‌مامان بزرگش فوت کرده بود خونه مامانبزرگش بود ما رسم داریم ۲ روز اول سال جدید و خونه افرادی که رفتن بریم بخاطر همین از کم‌و‌بیش مردم میومدن میرفتن بعضیا تعدادشون زیاد بود داحل نمیومدن از همون بیرون رو سکو براشون شیرینی و نان کاک وحلوا و آش‌ماست میبردیم تو رامیان رسم کسایی که رفتن ۲ روز اول عید میرن خونه اون افراد و حتما آش‌ماست تو سفره‌شون باشه•

°تو این ۱۳ روز عید باید درس هایی که دادن و دوره کنم‌چون آزمون تو خرداد و تیر دارم و امیدوارم قبول بشم🎈شماها تو این ۱۳ روز عید چیکار میکنین^^؟؟؟

من‌خیلی دوست دارم‌با دوستام یکبار بیرون‌برم ولی مامانم‌نمیذاره اخه هردفعه گفتم میشه کرونا افزایش پیدا میکنه همون تایم بدشانسی منه😹😹 امیدوارم حداقل بشه تو این ۱۳ روز دوستامو ببینم:")))

در روز اول عید چه اتفاقی برای بهاره افتاد؟!

خب بگم روز اول عید من همیشه ماجرا دارم😹کلی اتفاق برام‌میوفته=-= امسال قبل سال تحویل داشتم از راه پله بالا میرفتم که یکدفعه با شتاب دستم برخورد کرد به لبه دیوار که تیزی داشت:/ و چیشد از کنار انگشت شصتم خون جاری شد ناخونم الان کبودشده کلا بدشانسی درونم موج میزنه😹😹🗿قبلا چندسال پیش سال تحویل شده بود من داشتم میرفتم پیش مامانم تو اتاق حواسم به وسایل زیرپام‌نبود با کله رفتم تودیوار مساوی شد با زیرچشمی کبود در اولین روز عید😹😹😹کلا ماجراهای من توعید مخصوصا روزاول قبل و بعدش همیشه پابرجاست🤣💔

کلا به در و دیوار زیاد میخورم><

*خیلی خوشحالم چون 30 مارچ کامبک داریم🎈فاطمه میدونه ۳۰ مارچ اون روی بک‌وقراره ببینیم🤣🤣💕 تو این ۳ رو میخوام فیلم و سریال و انیمه ببینم ولی نمیدونم چی:/ هی سرم کارای دیگه ناموصن موندم چی ببینم😹🎈

تو پست بعدی از خرید های عیدم میذارم:")) از پیج‌دخترداییم وسایل مراقبت پوستی خریدم که همشون کره این خیلی جینگولی و کیوت بودن^^♡

~خیلی کیوت بودن^^من که عاشقشون شدم🥺❤~

این روزا هوا ابری ولی بوی بهار و داره که من عاشقشم😍❤ کم‌کم‌رفتن به جنگل هم شروع میکنیم‌تو این هوابهاری🥺🎈~ دبیرهنرم ازم یه عکس خواسته بود بگیرم عکس که توش آینه باشه منم گرفتم ولی اون روز هوا ابری بود از آسمون نشد از شکوفه درختمون گرفتم اونم دورش پر زنبور ولی اخرش تونستم‌ بگیرم😹😹🎈

امیدوارم تو سال جدید روی لب همه خنده باشه و هیچ اتفاق بدی نیوفته و زودتر این کرونا لعنتی از بین‌بره:")

عیدتون مبارک همیشه در کنار خانواده‌تون خوشحال و سلامت باشین🥺💕

..................................................

●بَهاره جون ۱۴ سال و ۸ ماه و۱۱روز سن دارد●

پسندها (25)

نظرات (20)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
1 فروردین 00 18:09
بهاریمم عیدت مبارک خوشگلم سال خوبی داشته باشی عزیز دلم😍💋💗 خریدهای عیدت هم مبارکت باشن دلبرم ان شاءالله به خوشی استفادشون کنی 💕🧡❣ تند تند پست بزاااار🤩🌈💝
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
1 فروردین 00 18:11
بهاریمم عیدت مبارک خوشگلم سال خوبی داشته باشی عزیز دلم😍💋💗
خریدهای عیدت هم مبارکت باشن دلبرم ان شاءالله به خوشی استفادشون کنی 💕🧡❣

تند تند پست بزااااار🤩🌈💝
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مبینایی مهربونمم توهم همینطور سال خوبی رو داشته باشی🥺🌹❤
مرسی گلممم حتماااااا💃🏻❤🥺
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
1 فروردین 00 18:52
بهاره عزیزم عیدت مبارک انشاالله سال خیلی خیلی خوبی در پیش داشته باشی پر از شادی و موفقیت
خدا مامان بزرگتو بیامرزه و انشاالله دیگه غم نبینی
آخی الهی عزیزم الان بهتری؟
منم وقتی بچه بودم خیلی به اینور اونور میخوردم حتی یه بار سرم خورد به میز و لبم پاره شد 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی&zwnjخواهری توهم&zwnjهمینطور سال خوبی و داشته باشی🌹❤
ممنون انشالله&zwnj..🖤
اره خوبم فقط&zwnjانگشتم کبود شده اونم&zwnjناخونش کلا
منم بچه بودم&zwnjبا دوچرخه تصادف برخورد سرم اندازه گوجه باد کرده بود🤣🤣🤣💔
مامان آنیلمامان آنیل
1 فروردین 00 19:19
عیدتون مبارک🌸🌸🌸
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنونم خاله جون عیدشماهم مبارک🌹❤
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
1 فروردین 00 19:58
عيدت مبارک بهاره جون😍💕
وایییییی چقدر کیوتم وسایلت😍😍😍
اگه دوست داشتی اسم پیجش رو بگو😇🧡
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی عزیزززم🥺❤
^^💕
باشه اگه شد حتما میذارم🌹❤
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
2 فروردین 00 12:46
^-^
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
^^♡

2 فروردین 00 19:29
با موفقیت دنبال شدید💖
لطف میکنید به پست هام سر بزنید و لایک کنید و کامنت بدید. 
البته شما دنبال کردید و کامنت دادید. اگر باز هم سر بزنید متشکرم❤️
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
حتما عزیزم ممنون🎈❤

2 فروردین 00 19:47
💖💖💖💖💖عیدت مبارک عزیزم💗
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی&zwnjگلم🌹❤
mahsamahsa
5 فروردین 00 15:04
عزیزم عیدت مبارک انشالله سال خیلی خوبی رو پیش رو داشته باشی🌸🌺🌸
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرررسی خاله جونم🥰❤شماهم درکنار خانواده گلتون سال خوبی رو داشته باشید🌹💖
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
6 فروردین 00 0:19
عیدت مبارک بهاره جونم😘😘
الهی سالی پر از شادی و قشنگی و زیبایی و برکت داشته باشی قشنگم🙃😉🥰⚘💘🌸
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
عیدتوهم مبارک زینب مهربونم💛🧡
توهم همینطور عزیزم امیدوارم سال خوبی رو داشته باشی کنار خانواده قشنگت😍❤
مامان آیسلمامان آیسل
7 فروردین 00 13:40
عزیزم آیسل در چالش هفت سین شرکت کرده...لطفن اگه براتون مقدوره در اینیستا پیچ simnad-language academy رو فالو کنین و پست مربوط به آیسل رو لایک بزنین و اگه خوشتون اومد براش کامنت بفرستین...خیلی ممنون
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
حتماا:")))♡
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
7 فروردین 00 15:41
عزیزم عیدتون مبارک انشاالله سال خوبی داشته باشید
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی خاله جون🌺💗همینطور شما سال خوبی رو داشته باشین^^💕
مامان سانازمامان ساناز
11 فروردین 00 12:23
سال نو مبارک عزیزم
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی خاله مهربونم❤همچنین شما^^
💖 آیناز 💖💖 آیناز 💖
14 فروردین 00 17:18
عیدت مبارک ایشالا سال رنگین کمونی داشته باشی🙂💖
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنونم گلم توهم همینطور قشنگم💕🍭
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
30 فروردین 00 16:03
بهارت مبارک بهاره جونی 😍😍❤️
انشالله سال خوبی داشته باشی😍❤️
وایی چه وسایل خوشگلییی😢😍😍 آدرس پیجشو لطف میکنی؟
​​​​​
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی نوشین مهربوونم🥺💙💙
ایشالا توهم سال خوبی و داشته باشی❤❤
حتما میدم
طاهرهطاهره
31 فروردین 00 2:19
خدارحمت کنه مامان بزرگتوعزیزم
انشاالله سال جدیدبرای خودت وخونواده عزیزت پرازخوشی وسلامتی باشه بهاره جونی
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
خیلی ممنونم خاله جون خدارفتگان شماهم بیامرزه🖤
انشالله برای شماهم همینطور🥺❤
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
6 مرداد 00 17:26
15 سال و 16 سالگیت مبارک کیوتی من ))😍❤️
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی اونی مهربوونم✨💖
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
20 مهر 00 14:44
خوشحالم که برگشتی
تو بودی که نبودی...؟؟😂😐💔
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
چییی🤣
خاله ی مهربونخاله ی مهربون
22 مهر 00 1:10
بَهاره جون ۱۴ سال و ۸ ماه و۱۱روز سن دارد. خدا حفظشون کنه😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
😍💖ممنونم خاله جون
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
13 آبان 00 22:54
هیچییی🤣🤣 ولش کن اصن...