𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
𝗘𝗫𝗢.𝗟𝗘𝗫𝗢.𝗟، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

|خاطرات دختر تابستانی|

𝙇𝙞𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙞𝙩𝙝𝙤𝙪𝙩 𝙥𝙖𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣 𝙞𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙙𝙚𝙖𝙙

سرماخوردگی!!!

1398/9/16 14:38
نویسنده : 𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
1,116 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این روزا سرماخوردگی شدید دارم...

از چهارشنبه هفته پیش سرماخوردگیم بدتر شد

فک کنم از اون روزیکه رفتیم مسابقه من بدن درد گرفتم سرما خوردم

دیشب تب کرده بودم ولی مامانی جون یه شله پخت داد بهم بخورم

دستش درد نکنه خیلی خوشمزه بود

من همیشه سرما میخورم با کلن مریض میشم اشتهام کم میشه

امروزکه نرفتم مدرسه مامانی گفت بمون خونه

من تا ساعت یک خواب بودم:>>>

رفتم طبقع پایینمون بابام برگشته بود

حانیه ابجیم گفت زنده ای؟😂😂

گفتم آره زندم:))

بابام گفت به خبر خوب

گفتم چیه

گفت از امروز ظهر تا ظهر سه شنبه مدارس تعطیلن😀

من از خوشحالی بال در آوردم چون قرار بود فردا 7 درس امتحان بدیم

الانم بعد این پست قراره فیلم ببینم

خب بچه ها با تعطیلی خوش بگذرونین

فعلا!!!

بهاره جون 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن دارد

پسندها (16)

نظرات (7)

نازینازی
16 آذر 98 15:25
خیلی خیلی مراقب خودت باش بهاره جونم ایشالله که زود زود خوب بشی🙏😍😇🤩
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی نازی جون
با مراقبت های مامی حالم توپه توپه😁😆😍
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
16 آذر 98 15:36
به به خوش به حالت عزیزم خداروشکر😍😍😘😘❤
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی مبینا جون😘😍
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
16 آذر 98 16:53
انشاالله هیچوقت دیگه مریض نشی و همیشه شاد باشی
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
انشالله مرسی زهرا جان😘
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
16 آذر 98 19:32
عزیزم.مواظب خودتت باش
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
چشم خاله جون❤
سپیده جونسپیده جون
17 آذر 98 13:44

دوس جونی زودتر خوب شی❤❤
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی سپیده جانم❤️
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
19 آذر 98 6:55
امیدوارم حالت خوب شه بهار جان.😘💙💗😘💙💗🌸😘💙💗
حسابی خوش بگذرون😉😉😊😉😊😉😊
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنون😍😍😍
حتما😁😉😘
Sepideh=)Sepideh=)
21 آذر 98 0:57
امیدوارم زودتر خوب شی دوس جونی😚
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
خوب شدم گلم‌💗💜