𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
𝗘𝗫𝗢.𝗟𝗘𝗫𝗢.𝗟، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

|خاطرات دختر تابستانی|

𝙇𝙞𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙞𝙩𝙝𝙤𝙪𝙩 𝙥𝙖𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣 𝙞𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙙𝙚𝙖𝙙

^-^تـــولـــد وبـــ جـــانـــ!^-^

1399/7/1 9:42
نویسنده : 𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
703 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای واقعی همیشه با روح هاشون باهمن

Life is worth living as long as there's a laugh in it

.Anne.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4 ساله شدنت مبارک وب جان خوشحالم که اینجا با تو دوستی خیلی خوبی پیدا کردم!

4 سال در کنار دوستای نی نی وبلاگ هستم^^از نیلای عزیزممم ممنونم بهم 4 سالگی وبمو تبریک گفت 

نیلایی منتظر برگشتنت هستم مخصوصا پستای قشنگ و رویایی!!

*****************************************************************

=)این دنیا ارزش زندگی کردن رو داره تا وقتی توش لبخند باشه=)

Anne=)))

--------------------------------------------------------------------------------------------

این روزا سرم با درسا گرمه و خوشحالم که سرم شلوغه کمتر حوصلم سر میره 

الان که دارم این پست و مینویسم منتظر شروع شدن کلاس های انلاینمم

دختردایی عزیز هم برگشتن رامیان خوشحالمم فقط منتظرم تایمم خالی بشه که همدیگرو ببینیم=)))

امروز 1 مهرعه سال های قبل همین موقع با شور و ذوق راهی مدرسه میشدیم تا یک سال تحصیلی جدید و شروع کنیم پارسال این موقع من با دوستام سرکلاس بودیم 

دل تنگ روز های بی کروناییم=)

امیدوارم این کرونا زودتر بره چون همه دیگه از این شریاط خسته شدن:)))

فردا تولد مای بست رفیقه>.<

تولدت مبااااارک مل ملیممم برات بهترینارو ارزو میکنم مهربوووونم

تولدت مبارک دوست همیشگی من!برات بهترینارو آرزو میکنم😍

راستی بچه ها من برای دوستم چند تا چیز گرفتم به نظرتون دیگه چیا بدم؟

براش پیکسل ست با خودم گرفتم

براش کارت پستال نوشتم دیگه بهش چی بدم؟؟

خب من برم سرکلاسم^^

^^ بـــهــاره جون 14 سال 2 ماه و 10 روز سن دارد^^

=)وب جااان 4 سال و 1 روز سن دارد=)

پسندها (16)

نظرات (15)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
1 مهر 99 9:45
4 ساله شدن وبت مبارک بهاره جون ایشالا 400 سالگیش
همیشه موفق باشی دوست گلم
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسییییییییی زهراجونم😍
تو هم همینطور مهربونمم😘

1 مهر 99 12:03
مبارک باشه مبارک باشه ایشاا...100سالگی وبت رو با هم جشن بگیریم😂😍😍😍
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسییی گلمم😍😍😍

1 مهر 99 13:04
عهههه مبارکهههه💓💓🌈🌈🌈🌈🌈🌈
چه جالب برای من امروز روز بست رفیق عه دیروز هم بود هر روز روز بست رفیقه هورااا ووهوووو من رد دادم😂😁🌈🌈🌈
4 سالگی وبت مبارک🌈🌈🌈🌈💜💜💜💜💜💜💜
خب...میتونی واسش دستبند کیوت هم بخری! یا...مثلا...دیگه نمیدونم مخم نمب کشه😂😁💜💜
برای ما که قشنگ به معنای واقعی کلمه مسخرس و حوصله سرررربررررر!!! 😒  اینا رو صفحه ی 8 سوال 3 بودن ، من صفحه ی 9 سوال اخر رو داشتم حل میکردم🙄 همینجوری پیش بره معلممون موفق میشه کاری کنه امتحان ترممون بیوفته تیر😐😂
کلاس ما قشنگگگگ اینجوریه :
خانوم : خب تینا جون میشه واسم یه تغییر فیزیکی شیر رو بگی؟
تینا : ترش بشه؟ 
من با میکروفن خاموش : بسم الله! رحم کن! 
گفتگوی عمومی : 
آوین : بریزیمش تو لیوان
همه جواب میدن تو گفتگوی عمومی... 
اونور : خشششش خوششش خشششش خوششش😐صدای میکروفن های روشن😑
من با خودم : کر شدممم!!! 
سها داد میزنه : خانوم صدام میادددد؟؟؟؟؟ 
آوین : اره خیلیم خوب میاد داری منو کر میکنی! (😂😂) 
خانوم : خب اوین جون تو بگو... 
آوین : من؟ 
خانوم : اوین! 
اوین : من؟ 
خانوم : اوین! 
اوین : من؟ 
من با خودم : نه عمه ی من! 
اوین دوباره : خانوم من؟ 
خانوم : یه اوین بیشتر نداریمااا! 😂😂
یعنی من داشتم موهامو میکندم تا این فهمید اره! تو! نه عمه ی من! 😑😂
کلاس شمام اینجوری میشه؟ 😅😅


 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرررسی پااانیی جووون😍😘😍
اارررهههه منم رد دادم😆😆
انجمن رد دادگان😎
براش یه گردنبند و پیکسل یونیکورن گرفتممم مرسی از پیشنهاد دادنت😘😍😍
کلاس ما تو شاد به قول دوستای عزیزم ناراحته😆😂😂کلاس داریم یعنیییییییییییی سرعتتتتتتتتتتتتتتتت گندددددد گنددددد
من موهامون از دس این ناراحته سفیدد شد
دبیرمون میگه یکی جواب بده یا داوطلبه هیچ هیچکی نمیگه منن😅😅
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
1 مهر 99 14:19
4 سالگی وبت مبارک باشه خوشگلمممممم💗😍🤩💗😍🤩
امیدوارم اینجا 120 سالگیشو کنار هم جشن بگیریم 🤗😍❤️
بهاره جونم خیلی خوشحالم که تونستم اینجا باهات دوست باشم 😊😊😍❤️
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مررسی اونی جوونم😍😘😍😘😍
انشالله😆💖
منمم همینطووورر😍😍😍
اونی فاطمه اوتاکویی شدی رفتی😎💖
✿•selva•✿✿•selva•✿
1 مهر 99 16:47
مبارکه!
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنونم سلوا جون😘😍
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
1 مهر 99 23:32
مبارک باشه عزیزدلم با آرزوی بهترین ها😍😍🌹🌹
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی مبینا جونم😍❤️

3 مهر 99 22:43
من ناراحتی های بسیاری دارم🥺😑
یکیش اینه بی تی اس هیچوقت قرار نیس بیاد ایران🥺😑🖤
خب بابا ما بدبخت آرمی ها باید چه خاکی بریزیم؟
بمب آرمی هم که ماشاالله گرونه انقدر یه لحظه دیدم دلم میخواست همونجا سکته کنم😑🥺💜

 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
فکر کردی ما کیپاپرا خوشحالیم چون بخاطر کشور عزیزمون با این قوانین های مزخرفش باعث میشن پسرامو نبینم😭😐
 
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
4 مهر 99 0:09
میدونی فکر کنم اوتاکو بودم فقط تازگیا دوباره فازش زده بالا به نظرم😜😜🤣😅🤣😅🤣
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ارره برای من ی مدت دوزش خیلیییییییییییی رفته بود بالا😅😜😂😂

4 مهر 99 0:54
نه من هیچوقت همچین فکری نکردم😭😭😭😭😭😭
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
𝑹𝒆𝒛𝒂𝑹𝒆𝒛𝒂
6 مهر 99 12:52
تولد وبتون مبارکک🌸
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
خیلی ممنونم😍
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
18 مهر 99 6:49
مبارکههههه😍😍😍😍
ایشالا ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ سالگی وبت💖💖💖💖💖💖💖💖💖💕💕💕💕💕💕💕💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💟💟💟💟💟💟💟💟💟❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣💌💌💌💌💌💌💌💌💌💫💫💫💫💫💫💫💫💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😗😗😗😗😗😙😙😙😙😙😙😙😚😚😚😚😚😚😚😚
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسیییی نسرین جون😍😍😘
RayaRaya
19 آبان 99 15:03
مبارک باشه عزیزم⭐️
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی گلم😍
*-* baharee *-**-* baharee *-*
20 آبان 99 20:34
😍😘
سپیده جونسپیده جون
20 آبان 99 20:42
4 ساله شدن وبلاگت مبااارک😇
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسییی سپیدههه گلم😍
خاله ی مهربونخاله ی مهربون
22 اسفند 99 2:29
وب جااان 4 سال و 1 روز سن دارد😂
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
😹😹😹😹❤