𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
𝗘𝗫𝗢.𝗟𝗘𝗫𝗢.𝗟، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

|خاطرات دختر تابستانی|

𝙇𝙞𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙞𝙩𝙝𝙤𝙪𝙩 𝙥𝙖𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣 𝙞𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙙𝙚𝙖𝙙

🍁بـــه وقـــتـــ هـــوایـــ بـــارونـــیـــ🍁

1399/7/16 18:43
نویسنده : 𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
516 بازدید
اشتراک گذاری

.همیشه میتونی از همه چیز لذت ببری. من اینو تجربه کردم. فقط باید تصمیم بگیری که اینو میخوای.

......................................................................................

سلام به دوستان عزیز نی نی وبلاگ 

امیدوارم حال همگیتون خوب باشه^^

این روزا هوا حال و هوای گریه داره=)

اینجا چند روزه بارون میاد و همین الان دارم مینویسم بارون میاد^^

چه حس خوبیه! الان دقیقا  2 ماه و 8 روزه عجی مهربونم پیشم نیست این روزا بدونش دیر میگذره و مخصوصا تو این حال و هوا آدم دلش گرفته میشه

خوبه فردا میرم پیشش:))فردا اربعین تسلیت میگم به همه دوستان نی نی وبلاگی..

سال نهمم میگذره^^آسونه خداروشکر اونجور که میگفتن سخته نیست

دبیر مطالعات و قرآنمون انگار مسابقه گذاشتن یدفعه ای ما رفتیم درس چهارم تو قرآن توی مطالعات رفتیم درس 5

دبیر کاروفناریمون بهمون فعالیتی داده که باید انجام بدیم من موندم چی درست کنم ولی قراره با ململنم کوکی رژیمی درست کنم بفرسم

مت یه ماهه باشگاه و خداروشکر بهم خوب ساخته

صورتم خیلی آب شده دیگه اون لپای نازمو ندارم

خیلی هم لاغرشدم=))

کلاس زبانمم از هفته دیگه شروع میشه و من دیگه وقت برای هیچی ندارم روزای فرد باشگاه دارم شنبه و چهرشنبه کلاس زبان بقیه روزام مدرسه توشاد

میگم شاد برای شماهم خیلی کنده؟

من دیگه کلافه شدم موقع امتحان اصلا عکسارو نمیفرسه

تاجایی که سعی داشتم گوشی و بکوبم به دیوار=/

امروز امتحان پیام و مطالعات داشتیم خداروشکر خوب دادم عین چی بیدار بودم امیدوارم نمره خوبی بگیرم

صبحا من تو رخت خوابم سرکلاسمم الانم سرد شده من حاضز نیستم از زیر پتو دربیام ابجیم بهم میگه هیچ وقت فکرشو نمیکردم تو رو یروز زیر پتو ببینم سرکلاسی که دیدم😅😅💖

زمزمه کرد: دنیای عزیزم. خیلی دوستداشتنی هستی و خوشحالم که در تو زنده ام

-Anne-

----------------------------------------------------------------------------
 چند روز پیش بهم خبر رسید پدربزرگ دوستم مهشید

فوت کرده خیلی ناراحت شدم چون خودمم این حس و داشتم رفتم باهاش حرف زدم نمیتونست بعضی از حرف هارو به کسی بگه منم باهاش حرف زدم دلداریش دادم

هردوتامون 2 فرد مهم تو زندگیمون از دست دادیم باهاش حرف زدم خالی شد منم خالی شدم

مهشید هم مثل من بشدت دلتنگ پدربزرگش مثل من که بشدت دلتنگ مادربزرگمم

فصل پاییز هم با بارون  سرد شدن هوا و نارنجی شدن برگ ها اعلام حضور کرد...

واای چقدر فصل قشنگی...=))

تولد همه کسانی که توی پاییز بدنیا اومدنو تبریک میگم

که 5 تا از دوستای قشنگمم جزوشونن

کمتر از یه ماه دیگه قراره به جمعمون یه دخمل خوشگل بیاد نوه داییم^^

ایشالله صحیح و سالم بدنیا بیاد یه فرد جدید به آبان ماهی های فامیلمون اضافه میشه🍁💖​​​​​​​

امروز تولد ببعی اکسوعه

تولدتمبارکاااا ببعی اکسو=)

..^^..Happy lay day..^^..

جمعه هفته پیش با خانواده دخترخاله ام رفتیم جنگل جاتون خالی خیلی خوش گذشت بعدش خانواده دخترداییم به جمعمون اضافه شدن منم مهرانه و کیکیا رو دیدم کیمیا نوه خالمه مهرانه نوه داییمه که همون روزش تولدش بود میخواستم کادوی تولدش رقص دینامیت براش باشه ولی قسمت نشد اخه کلی جمعیت بود

باهم جرات و حقیقت بازی کردیم منو مهرانه رفتیم از درخت خواشتگاری کردیم گفتیم My dear tree please married زانو زدیم اینو گفتیم خلاصه خیلی کیف داد

منم که اونروز لباس انه مانندمو پوشیده بودم یخ زدم😅​​​​​​​

مهرانه خیلی دوست داره با من بیاد  خرید طفلک بچم پیکسل BTS میخواد خجالت میکشه بره بخره دقیقا نمیدونم چرا 

اگه شد قبل از رفتنشون باهاش میرم خرید

هفته که میاد قراره برن حیف معلوم نیست دوباره کی بیان

من با ی پست پر بار اومدم فکر کنم😅😅​​​​​​​

........................................................................................................

​​​​​​​🍁بـــهــاره جــون 14ســال و 2 مــاه و 25روز ســن دارد🍁​​​​​​​

پسندها (19)

نظرات (13)


16 مهر 99 19:53
بهاره جون!برای فوت خواهر و مادر بزرگت متاسفم عزیزم!
ماجرای مدرسه رو که توی پست خودم برات تعریف کردم پس چیزی نمیگم غیر از اینکه:آره!شاد منم مشکل داره خیلی!بدجور کنده!منم از دستش خسته شدم!
امیدووارم همیشه شاد باشی و بهت خوش بگذره!☺💗🎀💖🎈👑💎😁
موفق باشی عزیزم!💎💎💎💎
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنونم عزیزم ولی فقط مادربزرگم فوت کردش خواهرم زبونم لال فوت نکرده.....
من دیووونه شدددم از دستشش دیوونهه////
مرسی عزیزم تو هم همینطووور😍😍
😍💖
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
16 مهر 99 21:18
موفق باشی بهاره جونم
امیدوارم پاییز امسال برات خاطرات خیلی خوب رقم بخوره خواهری
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی ابجی زهرای گلمم😘😍
انشالله...🌸😍
نیلا
16 مهر 99 23:04
آخجوووون پست گذاشتییییی😍😍
اول باخودم گفتم چرا برای چهارسالگی وبت پست نذاشتی؟😅تازززه دیدم پست گذاشتی اونم تو اونم کامنت میدم
ایشالا هیچوقت حال دلت بارونی نباشه بهار😘😘
ایشالا سال نهمت هم حسااابی موفق باشییییی
والا معلم ما قصد داره کتابو تموم کنه😑یعنیییا بعد انتظار داره درس هم بخونیم اخه خلیدون اصلا معلوم نیست کجارو داری درس میدی!خب دخترا درس صدو یازده رو بازکنید بعد میخوام درس پنجاه و دو رو بپرسم😂😂😕😕😐😐
عکس کوکی ات رو بذاریااا هنرمند😘😘
افرین به این پشتکااار!من خوبه پیش فعالی دارم وگرنه اصلا نمیتونم مثلا هی برم ورزش کنم لاغر بشم😂😂
بدجووور هم پیش فعالم یا دارم میپرم بالا وپایین یا میدوام طبقه بالا بعد اگه سقف طبقه پایین بلرزه همه میگن چیزی نیست نیلا داره انرژیشو تخلیه میکنه😂😂😂
گفتی لپات اب شدن یادمه من تقریبا از پنج سال پیش خودم متوجه شدم چال لپ دارم هی با دستم چالمو پرمیکردم میگفتم چال لپ کو؟؟؟من ندارم😂😂
اه ما شادنیست ولی سایت مدرسه وقتی حرف نمیزنی دنیا سکوته وقتی حرف میزنی همه جا سروصدا!:من امروز یه ریاضی خواستم حل کنم یاروی تو کوچه دمپایی پاره یخچال قراضه خریداریم یکی هم میگفت گوجه بخرخیار ببر 😂😂😂😂
اره هوا بدجووور سرده صبح من رو تخت مامان وبابام مدرسه داشتم😂😂
تو رمان انشرلی هم خوندی؟اگه خوندی شبیه منیا،چون منم رمان مری پاپینزو دوست دارم فیلمشم ساختن انشرلی هم که فیلم داره،مری پاپینز رمان دهه ۱۹۰۰عه انشرلی هم رمان دهه۱۹۰۰عه ،تو لباس انه مانند داری منم یه پالتو دارم که کلاه داره جین بنکس ((یه شخصیت خیییلی کیوت تو مری پاپینز))ماننده😁😁😂
وای وای شارژ تبلتم شد یک😢😢😢
تند کامنتو ثبت کنم تا خاموش نشده

 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
آررره پست گذاشتمممم
گداشته بودم منتظر کامنتتم بودم🤩
ایشالا.......
انشالله.......😍
همه دبیرا قصد دارن تموم کنن///////
حتما هنوز درس نشده🤣🤣
بابا من ی وروجکی بودم ت بچگیم البته تغییری نکردم هنووووز😏🤣🤣🤣💖
من لپ داشتم مامانم جدیدا میگه گونه داااری😖دوس ندااارم
هوووف شاد دلم ازش خونه خووووونههههههه///////
من کلا رو تختم اصن تکون نمیخورم ولی امتحان داشته باشیم پامیشم دفتر میگیرم با خودکار بعد میرم رو تخت🤣💖
نه هنوز نخوندم مامان و بابام قرار بود کادو تولد امسالم اون باشه نشد ایشالا سال بعددد
باشه بروووو🤣💖
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
17 مهر 99 2:05
بهاره ی قشنگم ان شاءالله همیشه موفق باشی گلم❤🧡💛
روح عزیزانی که فوت شدن هم شاد باشه🌹
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی مبینای گلم😍
🌸...........💖
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
17 مهر 99 11:25
وای بهاره با عکس آسمونت یاد چانبک افتادم 😂😂😂😂😅😅😅

 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
لامصببب کجاش اخه به چانبک ربط دااااش🤣🤣🤣
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
17 مهر 99 12:49
خیلییییی زیاد از پستت لذت بردم بهاره جونمممم واقعا روحم تازه شد دیگه نمیدونم چی بگم فوق العاده بودددددد😍😍😍😍😍💖💞💖💖💖💖💖💖
راستی منم آرمی ام😁😁😁😁👍
و اینکه تولد منم تو پاییزه😍😍😍
۲۱ آذر ماه😍😁
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
خوشحالم که خوشت اومدههه💖💖
چه خووووووب!!💖💖
مبارکااااااا پیشاپیشش💖💖💖💖💖💖💖💖
✿•selva•✿✿•selva•✿
17 مهر 99 15:38
وای تو طرفاگ های ما هم بارون میباره😭
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
اینجا بشدت میباره فقط

18 مهر 99 1:34
وای ببخشید بهاره جون!فکر کنم من یه لحظه وبلاگ شما رو با وبلاگ یکی دیگه اشتباه گرفتم😅 بازم ببخشید😊
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
اشکالی نداره پیش میاااد😅💖
مامان آنیلمامان آنیل
18 مهر 99 19:38
روح عزیزان سفر کرده شاد و قرین رحمت الهی.
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
💖💖🌼
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
19 مهر 99 16:51
خخخخخ 🤣🤣🤣🤣
باور بکنی یا نه دیگه هر چی ببینم یاد چانبک میفتم 😂😂😅😅😅
تازشم آسمونه دیگه (توصیف چانبک از هم )😁😁😁😆😆🤣🤣😅😂
 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
نهههه این کارو با من نکنننن من اسمونو دوس دارم یعنی چانبک ریللممممم ننههههه🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
*-* baharee *-**-* baharee *-*
20 آبان 99 20:34
😍💓
سپیده جونسپیده جون
20 آبان 99 20:42
بهاره جون تسلیت میگم عزیزم!
موفق باشی خواهری😍
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنون مهربونم^^
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
1 مهر 00 13:22
كجایی تو دخترررررر
دلم واسه پستات تنگيدهههه
چق من اين پستتو دوس داشتم و دارم خيلی حال و هوای قشنگی بهم ميده: )
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
کم میام نی نی وبلاگ سرم شلوغهه
سعی میکنم بیام>.<
💖