𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
𝗘𝗫𝗢.𝗟𝗘𝗫𝗢.𝗟، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

|خاطرات دختر تابستانی|

𝙇𝙞𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙞𝙩𝙝𝙤𝙪𝙩 𝙥𝙖𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣 𝙞𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙙𝙚𝙖𝙙

🌺❤پاییز_آذر❤🌺

1398/9/8 10:56
نویسنده : 𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
732 بازدید
اشتراک گذاری

پاییز قشنگ و زیبا
ماه آذر مگه چی داشت
که اونو سپردی تو باز
به دل زمستون سرد
ماه آذر خیلی زیباست، اما تو دادی به سرما
که بگیری انتقامت از همون گرمای پارسال

ماه آذر، ماه دوست داشتنی من بود
تنها ماهی بود که همه وجودم رو خوب میفهمید
تنها ماهی که،
منو با زمستون آشنا میکرد.
تنها ماهی که زندگی رو به من هدیه داد.
تنها ماهی که،
مرا فهمید
مرا درک کرد
مرا امیدوار کرد
مرا از مرگ نجات داد
مرا از ترس درونی حفظ کرد
مرا عاشق زندگی کرد.
تنها ماهی که از من،
در برابر مرگ حمایت کرد.
ماه آذر خیلی زیباست،
برگای روی زمینش، خستۀ خسته اند.
درختاش همه دلشکسته اند.

سلام بچه ها خوبین؟

امیدوارم حالتون خوبه باشه

و امیدوارم همگی در امتحان موفق باشین❤

و اول میخواستم به آذر ماهی هاای گل تبریک بگم❤🌺

تولدتون مبارک آذر ماهی های گللل💐💐

چند تا عکس برا آذر ماهی های گل👇👇

 

تواین ماه ما کلی تولد داشتیم مثل هادی پسر خالم:) ،آیدا دوستم،فاطمه زهرا،سحر،فاطمه و چانیول عضو اکسو😎

Happy birth day Chanyeol😍😍😘😘

❤❤❤❤❤❤

💐💐💐💐

تولد همه آذر ماهیا مبارکک❤❤❤💐💐

و یه خبر دیگه آنه تموم شد:(

چند تا عکس از سیزن 3:

😍😍😍

🌸😇

 

😊😍

.....The End

بهاره جون ۱۳ سال و ۴ ماه و ۱۷ روز سن دارد:>♡

 

پسندها (21)

نظرات (13)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
8 آذر 98 11:03
متنت خیلییی قشنگ بود
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مررسیی❤❤❤
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
8 آذر 98 11:26
واییییییییییییی 💙💗💙💗😍چانیول 💙💗💙💗😍
 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
💐💐💐💐😅❤❤❤
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
8 آذر 98 12:28
مبااارک مبااااارک😍😍😍❤❤❤💖💖💖
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممرسیییی😍😘🤭
نازینازی
8 آذر 98 13:38
متنت عالیی بود گلم😇🤩
راستی میگم سریال anne تمام شدش یا نه🤔
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی دخی❤❤
آره😭ولی پایانش زیادی خوب بود😑
مهرسا  :)مهرسا :)
8 آذر 98 18:56
تولد چانیول از همه مهم تر بود وهست😍😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
😑❤❤❤
بلی دیگر چون اوایل یه حسایی بهش داشتم چرا تولدشو تبریک نگم😆
نازینازی
8 آذر 98 22:44
چطور تموم شد مگه خیلی کنجکاوممم🤔😍
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
باید ببینی😎
mahsamahsa
9 آذر 98 11:56
منم تبریک میگم تولد آذر ماهی های عزیز رو انشالله که روزهای خیلی خوبی پیش رو داشته باشی بهاره جان💐
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی خاله جون
همچنین😍😘
*-* baharee *-**-* baharee *-*
9 آذر 98 16:01
😘😍😍😍
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
😍
سپیده جونسپیده جون
9 آذر 98 19:54
عههههه چه جالب منم انه رو دیدم
فصل 3 کی اومد
خوشحال میشم به وبم سربزنی
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
حتما عزیزم
 
Sepideh=)Sepideh=)
10 آذر 98 17:00
متن بسیاار زیبا بود بهاره جونی😍
و بسیار از آنه خوشم اومد فصل اولشو دیدم
بسیار زیبا😍😍😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی گلم😍😍
خوشحال شدم که خوشت اومده دوس جونی🤗🤗
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
13 آذر 98 15:57
بهاره بیا گپ کارت دارم
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
چشم

13 آذر 98 19:47
💗❤️🧡💛
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
😍😍😍

14 آذر 98 21:50
آذر ماهی من دی ماهی ام 😅
یه ماه 
خوب شد عکس های آنه رو گذاشتی وگرنه من یادم میرفت اصلا وجود داره 😂
من الان فصل ۳ هستم
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
😅😅😍
ارع😍😍