𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
𝗘𝗫𝗢.𝗟𝗘𝗫𝗢.𝗟، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

|خاطرات دختر تابستانی|

𝙇𝙞𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙞𝙩𝙝𝙤𝙪𝙩 𝙥𝙖𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣 𝙞𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙙𝙚𝙖𝙙

تــولــد بــهــتــریــنــ مــامــانــ دنــیــا!🦋🧡​​​​​​​🎂

1399/8/19 0:16
نویسنده : 𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
881 بازدید
اشتراک گذاری

😍Happy birthday to the prettiest, smartest and kindest mother on the Earth
تولدت مبارک به زیباترین، باهوش ترین و مهربان ترین مادر روی زمین😇

سلام به دوستان عزیز نی نی وبلاگ امیدوارم حال همگی تون خوب باشه=)

16 آبان تولد مامان عزیزم بود 

تولدت مبارک مامانم مهربوونم😍💕

..........................................................................

باور کن ماه هاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم
امشب اما همه جملات فرار کرده اند
همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم
مامان گلم تولدت مبارک
😇💚

-------------------------------------------------------------------------------

کادویی که من به مامان مهربونم دادم دست ساز بود خودم درستش کرده بودم :)) شب قبلش کلی پارافین هدر دادم😆 که اخرش یه شمع خوشگل درست شد

شمع پرماجرا🤭👇😆

13 آبان روز دانش آموز بود روزمون با تاخیر مباااارک!

این روزا همش درحال امتحان دادم هر روز پرسش یا امتحان داریم

تا الان سرگروه 2تا درس شدم یکی علوم و یکی دیگه دفاعی بقیه درس هارو هنوز اعلام نکردن

هم دارم درس میخونم هم سریالامو میبینم 2 تا سریال درحال پخش میبینم که یکیش سه شنبه تموم میشه

از امروز هوا بارونی شد امروز صبح با صدای بارون بیدار شدم یه حس خیلی خوبی داد

ولی چه بد بخاطر کرونا نمیتونیم بریم بیرون 

کرونا الان باز شدت گرفته لطفا بیرون نرین چون خیلی خطرناک شده 

تو این چند وقت عزیزانی رو از دست دادیم....

تولد همه آبان ماهیا مبااارک که مامان مهربونم دایی عزیزم و خواهر گلم هم جزوشونن🤗

قراره یه آبان ماهی گل هفته بعد به جمعمون اضافه شه دختر دختردایی عزیزم

که اسمش هم انتخاب کردن دلوان!

انشالله همگی سالم و سلامت باشین

تو این مدت چن چنی به سربازی رفت 

صحیح و سلامت برگردی پسر گل مپهبت منتطرته=))

تولد جناب کریس هم چند روز پیش بود تولدت مبارک لیدری سابق🤩

7 نوامبر هم 15 مین سالگرد دبیو سوپرجونیور بود

مبارک باشه

تولد آبجی عزیزمم 26 آبانه تولدت پیشاپیش مبارک خواهری

تو این روزا دخترعمو مامانمو از دست دادیم که میشد مادربزرگ دختر دخترخالم

که مثل خواهرمه 

این روزا کسانی که فوت میکنند خیلی غم انگیز از پیش ما میرن:((

آسمونی شدن عجی مهربونم 3 ماه و 11 روز🕊💔

بهاره جون 14 سال و 3 ماه و 28 روز سن دارد🦋🧡

پسندها (19)

نظرات (26)


19 آبان 99 0:38
تولد مامان قشنگت مبارک باشه بهاره جون🎀🌈💖🌷💗
همه ی مناسبت های بعدی هم همگی با هم مبارک🎈🎈🎈

آره عزیزم،خیلیا رو از دست دادیم همه توی این مدت
حتی بچه... 😣😞
باز هم مبارک باشه
شب و روزت خوش عزیزم🌈🎀🌷💗
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی عزیزمم💗💗💗
خیلییی ممنونممم💖💖💖💖


خیلی بده😞 خدارحمتشون کنه🖤
مرسی گلم توهم همینطور😍
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
19 آبان 99 0:58
بهاره جون تولد مامانت و خواهرت مبارک، انشاالله همیشه در کنار هم شاد باشید
 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی ابجی زهرا گلم😍
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
19 آبان 99 1:09
بهاره ی قشنگم تولدت مامان گلت مبارک باشه ان شاءالله ۱۲۰ سالگیشون❤🌈🥰
روزت هم مبارک باشه قشنگم ان شاءالله امسال هم مثل هر سال ، سال موفقیت باری برات باشه رفیق فاب من💜 ...
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی مبینای عزیززمم^-^👭❤
روز توهم مبارک مهربووونم^^❤👭
تو هم همینطور دوست گلم😍👭💞
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
19 آبان 99 10:09
مبارک باشه بهاری جونم😍
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی سارای عزیزم😍
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
19 آبان 99 16:16
تولد ها و روزای قشنگ مبارکککک بهاره جووون😍😍😍😍💗💗💗💗💗
توی درسات هم موفق باشی عزیزممم💋💋📚📚
خدا رفتگانتون رو بیامرزه😔😔

پ.ن ببخشید عزیزم پستت رو دیر دیدم😞
 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسیی نسرین عزیزمم😍💗
ممنونم گلم توهم همینطور😇
ممنون خدارفتگان شماهم بیامرزه😔
اشکالی ندارره😉
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
19 آبان 99 20:13
&hearts🎁💐🎂🎉🥀🌺💖🌹🌷مبارکه
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنونم خاله مهربونم🎂🎉🌺💖
مامان آنیلمامان آنیل
20 آبان 99 16:26
تولدت مامان مهربونت مبارک🎂🎂🎂🌹🌹🌹
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنونم خاله عزیزم😍🌹❤️
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
20 آبان 99 20:03
و بالاخرهههه بهاره بعد مدت ها کامبک زد. هورااااا😅😅🤩😍🤩😍🤩🤩😍🤩😍😜😋😋🥳🥳🥳
تولد مامانتو تبریک میگم عزیز دلم امیدوارم سال های سال سایه شون بالاسرتون باشه و سلامت باشن 🥰🥰😇😊
و تولد خواهرتم پیشاپیش مبارککک🥰💛💛💜💙
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
یعسسسسسس کامبکو دادم چطور بووودد؟؟😍😅😅😅
مرسی مهربووووونم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💖💖
ممنونم اونی مهربووونم
فاطمه دیدی بک میخاد با من بازی کنه😐میخواد کامبک بده اونم تو ژانویه خدایااااا😭💗💖
بهترین خبررررر
*-* baharee *-**-* baharee *-*
20 آبان 99 20:33
💖💖
سپیده جونسپیده جون
20 آبان 99 20:41
مبارکه بهاره عزیزم😍😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
سپیده گلم مبارک ت هم باشه😇💝
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
21 آبان 99 16:25
کامبکت هم عالیییییی بود 😉😘😘😋
وایییی نگو بهار 🤭خودم به شخصه از دلایت و کندی نکشیدم بیرون😂😂😁🤭
دیگه آلبوم جدیدو کجای دلم بزارم 😍😍😅😅
عه راستی تولد کریس جونمون رو بهت تبریککککک میگم 😍(یه ذره تاخیر🤭😉😅)
چن چنی رفتتتتتت 😭💔
cry cry cry cry cry 😭😢😭🙁
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
😍😍😍😍😍😍😍
منو بگوووو مگه میکشم بیرووون دیلایت کندییییی
مبارکماااان باشدددد😂😇😇😍😍😍😙
نو نوووو ددی اکسو رففف
فاطمه من ت ی پیج ک پیشگویی کیپاپ و میزاره رفتم خوندم اکسو قراره 7 نفره شه
این پیج نصف خبرایی که میزاره به واقعیت میپوندهه اقاااا من نمیخام اکسو 7 تفره شههههه
لی سومان این کارو کننن ببیننن اکسولای کره ای و ایرانی چیکارتتتت میکنننننن
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
28 آبان 99 18:51
چی چی رو 7 نفره شه ؟؟😲😲
مگه دست خودشونه ؟ مگه این دنیا صاحاب نداره ؟ مگه فکر کردن اکسو تنهاست ؟ 😤😤
معلومه که نه مگه ما اکسواله ها میزاریم ؟؟😤
بهاره به جان خودم تورو نمیدونم ولی من حتی اگه شایعش هم پخش شه میرم اس ام رو آتیش میزنم برمی گردم 😤😏
* اهم اهم ببخشید ظاهرا زیادی عصبی شدم * 😅😁😅
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
پیشگویی های کیپاپ میگن یه چیزایی شنیدممم که شاااااااااخ درمیاریی
تنها نیستی منم میاااام😎
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
6 آذر 99 12:33
تولدشون مبارک باشه😘😘😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی خاله مهربونم😘😍
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
20 آذر 99 18:10
تولدش هزار بار مبارکککککککککککک😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مررسی آناهل عزیزززممم😘😍
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
16 دی 99 17:03
وااااااااااااایییییییییییییییی
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
وایی چیشددددهههه؟؟؟
 
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
16 دی 99 17:03
بهاااااااااااااااااااااااارررررررررررر
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
جاااااااااااااااااااانم
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
16 دی 99 17:03
بالاخره پس از مدت هاااااااااا آنلاین شدیییییییییییییییییییییییی
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
آررررررررررررررررررره بلاخررررررررره اوومددددمم فردا بعد امتحانم میخوام پست بزارممم
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
16 دی 99 17:03
هووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
😍😍😍😍
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
16 دی 99 17:03
بازگشتتو تبریک میگممممممممم
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرررسیییییییییییییییییییییی
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
16 دی 99 17:03
بوس بوسسس
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
16 دی 99 17:04
😂😂😍😍😍😍😍😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
😘😘😘😘😘😘😆😆😍
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
16 دی 99 17:13
عهههه!!
موفق باشی تو امتحانت❤️
منم فردا امتحان علوم دارم😂😂🧡
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
وااای منم امتحان علوم دارم:|||😅
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
16 دی 99 17:15
چه تفاهمی😂
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
اررره😅
نیلا
16 دی 99 22:21
سلام بهاره: )
اره محیط نی نی وبلاگ حالمو بد میکنه نمیام اینجا
مامانم هم فقط اجازه داده دوستای مدرسم شما م داشته باشن((البته بلاکشون نکردم شمارشون  پاک کردم و امیدوارم اونام اگه نکردن بکنن:||~))
همیشه توی خاطراتم میمونین بهاره و نسرین و پانی و اناهل و زهرا و نازی خاله فاطمه مبینا و ...خیلی دوستتون دارم 💛
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
سلام نیلا جونمم😘
وای چه بدد خیلی ناراحت شددم😭😭
من همیشه به یادتم و منتظرم برگردی نی نی وبلاگ))💖
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
17 دی 99 12:27
بهاره جون متن پست خوش آمدگوییت چقدر قشنگه من تازه دیدمش
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
عه مررسییی🥰😘
عوضش کردم تم وبم عوص شد عوضش کردم🤣😘🥰