𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
𝗘𝗫𝗢.𝗟𝗘𝗫𝗢.𝗟، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

|خاطرات دختر تابستانی|

𝙇𝙞𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙞𝙩𝙝𝙤𝙪𝙩 𝙥𝙖𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣 𝙞𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙙𝙚𝙖𝙙

💛Anne💛

1398/7/11 22:03
نویسنده : 𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
816 بازدید
اشتراک گذاری

آنه ! تكرار غريبانه ي روزهايت چگونه گذشت

وقتي روشني چشمهايت

در پشت پرده هاي مه آلود اندوه پنهان بود

با من بگو از لحظه لحظه هاي مبهم كودكيت

از تنهايي معصومانه دستهايت

آيا مي داني كه در هجوم دردها و غم هايت

و در گير و دار ملال آور دوران زندگيت

حقيقت زلالي درياچه نقره اي نهفته بود؟

آنه !

اكنون آمده ام تا دستهايت را

به پنجه طلايي خورشيد دوستي بسپاري

در آبي بيكران مهرباني ها به پرواز درآيي


و اينك آنه شكفتن و سبز شدن در انتظار توست... در انتظار تو

نظرات (18)


11 مهر 98 22:22
منم این رو خیلی دوست دارم فیلمش از کارتونش قشنگتره
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
اره❤😘

11 مهر 98 22:22
میشه منم توی پیوند ها بیزاری
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
چشم گلم❤💜
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
11 مهر 98 23:11
😍😍😍😍🌷🌷🌷
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
❤❤❤❤
❤️Maman juni❤️Maman juni
12 مهر 98 1:49
😍🌹
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
😘😘😘😘😘😘😘
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
12 مهر 98 11:41

𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
 ❤❤
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
13 مهر 98 17:38
همشو با آهنگش مرور کردم😆
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
😅😅😆
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
14 مهر 98 16:04
😍😀
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
😍😍😍😍
مامان فاطیمامان فاطی
17 مهر 98 15:08
من عاشق آنشرلی هستم...الانم شبکه آموزش میزاره
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
منم همینطور 
عههه واقعا میشه بگین ساعت چند میده؟
مامان فاطیمامان فاطی
18 مهر 98 10:39
کارتونش هست ساعت حدود۳
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
آهان
ممنون خاله جون😍😘

18 مهر 98 22:03
بهاره کجایی الان کی انلاینه چرا هیشکی جوابم نمیده
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
همین الان اومدم😆😆🤗

19 مهر 98 8:23
میدونم مرض داشتم ممنون
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
🤭
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
19 مهر 98 12:58
وای آره به نظر منم فیلمش خیلی خوبه
mahsamahsa
22 مهر 98 8:45
خاطراتم رو زنده کردی🌷
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
💖💖💖

23 مهر 98 18:11
بهاره فصل 3 قسمت 23 ی لیدی باگ اومد خیلی گندههاهههههه  دیگه دارم از این مسخره بازی جرمی زگ خسته میشم اگر اینجوریه لیدی با باید یه بار اصلا ضاهر نشه میراکلس رو پس بده تا اون آدرین خل بفهمه اون کیه 😡قبول داری😐
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
وااا
ندیدمش هنووو
برم ببینم

23 مهر 98 18:26
بیا پست جدیدمو ببین رمزشو بپرس نظر بده وگرنه خواهر زاده ام ناراحت میشه💗
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
باشه گلم
 

24 مهر 98 17:44
دیدیش چقدر اعصاب خورد کنه لیدی باگ
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
متاسفانه🙁نه

4 آبان 98 18:20
بدبخت شدم 
چرا 
فصل ۴ میراکلس تریلرش هست بعد ۱۱ دی یعنی کریسمس امسال میاد اینقدرم مزخرفه وایییییییی آدرین آکوما زده میشه مرینت گریه میکنه فکر کنم آدرین جلوی مرینت تبدیل میشه به قول کلویی که مسخرس خیلی هم مسخرس تریلر مزخرفی داشت و واقعی بود چون معلوم بود ساختگی نیست اگر ساختگی بود صفحش میلرزید کلا دوس دارم قوه ی تفکر جرمی زگ رو جر بدم از بس اینجور فکر میکنه ولی به هر حال آکوما زده که بشه همه میفهمن بهد شکستش اون کیه و اینکه مزه ی فیلمم از بین میره حالا جرمی خود داند بیننده های سریال از دستش میره آنه رو ببین چقدر ساده و قشنگ داره پیش میره والا 😂😉
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
😘😆
اره والا از کجا ببینم تریلرشو؟
من دیوونه میشم ادرین و با کاگامی دلم میخواددد کاگامیو......
حال بماند مرینت بدبخت چقد پای ادرین دلره وایمیسته😐😣😥😢😔

4 آبان 98 22:37
سرچکن تریلز فصل چهر لیدی باگ اونی که نوشته تریلر فصل چهار اولین نفر اون واقعیه 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
اوکی