𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
𝗘𝗫𝗢.𝗟𝗘𝗫𝗢.𝗟، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

|خاطرات دختر تابستانی|

𝙇𝙞𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙞𝙩𝙝𝙤𝙪𝙩 𝙥𝙖𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣 𝙞𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙙𝙚𝙖𝙙

💜سرگرمی های آخر هفته😉💜 با Anne with an E😍

1398/7/9 20:52
نویسنده : 𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
1,012 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام خوبین بچه ها؟

من که عالیممم

تو این سال تحصیلی جدید همش پشت سرهم خوشیه😍🤗🤗💜

سرگرمی های اخر هفته ام با بهترین سریال به نام

☆Anne with an E☆

من قبلا یه پستی دربارش گزاشته بودم

من عاشققققق این سریالممم

من از سیزن ۱ شروعش کردم

فک کنم بیشتر شماها باید دیده باشینش البته دوبله

من با زبان اصلی میبینم

من یه سریال خیلیی دوسش دارم

یه روز به خواهری گفتم برو ببین آنشرلی اومده گفت باشه رفت دید گفت بهاره

گفتم بله

گفت اومده😆😆😆

گفت چییی

نشستم همون موقع نگا کردم

الانم قسمت ۲ سیزن ۳ اومده و همچنان منتظر زیرنویس هستم😭😭😭

یه خبر دیگه ای که دارم ایدول مورد علاقه امممم دیروز سربازی رفت😭😭😭😢😢

خیلی ناراحت شدم کم بود اشکم دربیاد😢

حالا بماند خبر از مدرسه مسئول کتابخونم

درس ها عالی

از اونور سرگروه ورزش شدم💜😍

فردا ورزش دارم🤗🤗🤗

کلاس والیبالم دارم🤗🤗

خیلی خوشحالم

با کل بچه های کلاس دوس

باهم خیلی خوشیم

💜💜خدایاااال شکرتت💜💜💜

😍بهاره جون ۱۳ سال و ۲ و ماه ۱۸ روز سن دارد😍

پسندها (19)

نظرات (7)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
9 مهر 98 21:07
امیدوارم همیشه شاد باشی بهاره جان
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
میسی زهرا جون💜😍
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
9 مهر 98 22:17
ان شاءالله همیشه شادباشی وبهترین روزها برات رقم بخوره
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنون مبینایی
همچنین گلمممم😍😍😍😗💜

10 مهر 98 10:24
هر روزت به خوشی عزیزم.
👍👍💟
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی گلم💜
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
10 مهر 98 14:00
انشالله همیشه موفق باشی😘😘😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنون فاطمه جون😆😍
نازینازی
11 مهر 98 1:11
من دیووانهه این سریالمم عاشق عشق بین گیلبرت و انه هستم منتظرم کل فصل بیادش بعد دانلودش کنم جزو اون سریالایی که حس خیلی خوبی رو به ادم میده😍😍🤩🤩❤️❤️
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ارههههه😅😅😅😆
من منتظرم زیرنویس بیاد هنو نیومده😭😭😭😭
ایرسایرس
24 مهر 98 15:47
هه چه وب باحالی من که دو وب سایت دارم اگه میتونی به دومی هم سربزن                                                                                                                                                                                                                                                      www.prenss.loxblog.com
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
حتما 🤗
Sepideh=)Sepideh=)
2 آذر 98 19:25
خوش باشی خواهرییی😘☺😍😉
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی سپیده جان💙❤