𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
𝗘𝗫𝗢.𝗟𝗘𝗫𝗢.𝗟، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه سن داره

|خاطرات دختر تابستانی|

𝙇𝙞𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙞𝙩𝙝𝙤𝙪𝙩 𝙥𝙖𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣 𝙞𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙙𝙚𝙖𝙙

sea:)..دریا

1398/8/7 16:00
نویسنده : 𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
340 بازدید
اشتراک گذاری

دلم می لرزد.یادم نمی آید اولین بار کی بود،اما میدانی؟خیلی وقت هست این حس رادارم.

وقتی ماهی ها در دل من می رقصند،دلفین ها به بالا و پایین می جهند،جلبک ها و مرجان ها همدیگر را نوازش می کنند چگونه میتوانم آرام بگیرم؟

این لرزش لبریز از آرامش است.چرا که تمام این موجودات دوست داشتنی،در سکوتی عمیق قلب منرا به تپش در می آورند.به من معنا می دهند.

نمی دانید چقدر آن نهنگ غول پیکرم را دوست دارم:)که هر صبح از من احوال می پرسد یا آن کودکانی که در لب ساحلم،محبت و دوستی را با آواز خواندشان در خاطرم تداعی می کنند..

گاهی اگر چیزی بیگانه درونم حس کنم،دل و معده ام می پیچد بهم و دیگر نمیشود کاریش کرد.

طوفانی میشوم آن هم از بد نوعش، خیلی هارا میکشم به اعماقم، کشتی های جورواجور،آدم ها جورواجور و...

اما دلم می خواهد بدانید این کار را دوست ندارم مجبور میشوم. بخاطر باد ، باران، معده بهم ریخته ام..

گفتم معده،آنقدر آشغال هایتان را نریزید در معدهء بیچارهء من دیگر!مگر من چه گناهی کرده ام که این همه غم و معده درد را باید تحمل کنم.

سنگینی می کند خب. موجودات مردهء داخل معده ام را میگویم.مگر دریا بدون ماهی رقصان و جلبک های نوازش گر معنا دارد؟

اصلا خدارا چه دیدید؟یک روز صبح بیدار میشوید و میبینید ناپدید شدم،نماندم.

از کلافگی بیش از حد،به خودم و آسمان پیچیده ام و خشک شدم.:(

#کپی_ممنوع

بهاریـی 13 سال و 3 ماه و 16 روز سن دارد😍😘

 

پسندها (16)

نظرات (8)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
7 آبان 98 14:14
قشنگ بود
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی😍😍😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
7 آبان 98 14:53
ایول به تو بهار طلااا😍😍😍💙❤
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی مبینا جون
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
7 آبان 98 15:31
👏🤩💞👏🤩💞👏💞
با اجازه متن رو واسه خودم کپی کردم🙏🙃🙏🙃🙏
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
نه عزیزم نمیشه
ببخشید😊

7 آبان 98 16:10
خیلی قشنگ است😍
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
چشمات قشنگ میبینه گلم💖❤
نازینازی
7 آبان 98 18:28
خیلیی قشنگ بوددد عزیزمم😍😍😍
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرررسی گلمم😀😍
mahsamahsa
15 آبان 98 9:30
لایک❤️
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
💝💝💝💝💖
Sepideh=)Sepideh=)
2 آذر 98 19:24
بسی زیبا بود اشکم در اومد💛❤😢
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
❤❤❤❤

3 آذر 98 22:40
چه قشنگ بوووووووود
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
میسیییی😍😍