𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
𝗘𝗫𝗢.𝗟𝗘𝗫𝗢.𝗟، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

|خاطرات دختر تابستانی|

𝙇𝙞𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙞𝙩𝙝𝙤𝙪𝙩 𝙥𝙖𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣 𝙞𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙙𝙚𝙖𝙙

^~^ شــروعــ دوبــارهـ بــا بــهــار ^~^

1399/2/17 2:55
نویسنده : 𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
575 بازدید
اشتراک گذاری

•~• ســـلـــام•~•

خوبین بچه ها ؟؟

چ خبرا؟؟؟

ببخشید این چن وقت پستی درباره سال نو اینا نزاشتم واقعااا خسته بودم درک نمیکردم چرا پست نمیزاشتم

ولی دیگه الان میزارم^^

خب خب

بنده سال جدید و ماه رمضان و به تک تک دوستای گلم تبریک میگم😉

و از دوستای مهربونم نیلا قشنگم و فاطمه عزیززمم ممنونم پیگیر حال من بودن و میگفتن چرا پست نمیزاری+~+

این روزا کلاس های انلاین مون ت فضای مجازی شروع شده و سر هممون شلوغه

این کرونا هم ول کن ما بدبختا نیستو گیر داده باید حتما ت ایران باشه:/

و اینکه امروز ۶ می تولد انجل منههه😍😍

تولدت مبارک نوتلای من😍😍

^~^ みappყ ცaεkɦყʊŋ daყ^~^

امروز بکی۲۸ سالش شد:))

قراره چن وقت دیگه برع سربازی😭

و از یه طرف دیگه من هم مادربزرگ شدم هم عمه😂😂

چن چنیم بابا شد😭

موهب اکسو دخترعه

پرنسسمونه😍😍

و جونمیون لیدریمون قراره ۸ روز دیگه برع سربازی😭💔

جونمیونااا زودی برگرد اَرَسو😭😍

خب از خودم بگم براتون

ت دوران قرنطینه خانوادم و خانواده مادریم همه کرونا گرفتم

و خداروشکر خوب شدم❤

دختر خالم ت این وضعیت ازدواج کرد😭

با مامانمو بابامو ابجیم یه بیرون رفتیم سمت شفیع اباد

که خیلی جای قشنگی بود☺

💚💚💚💚

عکس از سفره هفت سین مون❤

سفره هفت سینمون امسال کوچیک بود

ولی خیلی قشنگ بود

اون تخم مرغ ها هم کار من خواهریه❤

💛💛💛💛💛

بریم سر خوشمزه تایم*^*

کیک و درسر همراه با نقی😂😂

تولد باباییم بود چن روز پیش

عکس کیکشو اینجا نداشتم گیر اورد حتما اضافش میکنم

تولدت مبارک بابا جون😍

تولد بهترین دوستمم ۲ اردیبهشت بود

رومینا مهربونم تولدت مبارک کیوتیمم😍😍

Senry chokahe nanen chingo😍

تولد دختر دخترداییم و تولد پسرداییم هم بود

تولدتون مبارک😉😍

تولد دختر دختر خالمم بود که مث خواهرمه

تولدمبارک کیمیا عزیزمم😍😍

این روزا که وضعیت شهرمون سفیده شبا با بابایی و خواهری میریم پیاده روی

هر شب که میریم فامیلامونم میبینم

دوشب پیش دختر خالمو دیدم که تازه ازدواج کرد ت این دوران اصلن منو ابجیم نفهمیدیم خودشم نفهمید پریدیم بغل هم دیگ😍

امشبم دختردایی دوست داشتنیمو دیدم

که وقت نشد باهاش حرف بزنم اخه جایی که داشتیم راه میرفتیم شلوغ بود😭

ت چن وقت از طریق لایو و ویدیو و ویسا و تلفنی حرف زدنم حال دوستام میگیرم

البته الن به لطف شاد باهم چت میکینم😐

دلم برای همه دوستام فامیلام همه همه تنگ شده و دعا میکنم این کرونا زودتر از بین بره

در این مدتی که پست نمیزاشتم کل سریالای کیدراما رو تموم کردم کلش که نمیشه نصفشو

از کمیابی سریال زدم ت کار چینی😂😂

الان دیگه هیچ اتفاق خاصی به ذهنم نمیرسه

پس اینا شد خاطرات این دوماه من😍😜

•-• بـــهـــاره جــــونــ ۱۳ ســـال و ۹ مــــاه و ۲۷ روز ســن دارد•-•

بهاری برگشت~.~♡

پسندها (15)

نظرات (13)


17 اردیبهشت 99 3:18
انقدر ذوق کردم پست گذاشتییی😍😍😍
سفره هفت سینتون چه خوشگله😍😍😍
وایی بهاره جونم مراقب خودت باش خداروشکر که خوب شدی😍😍
عیدت مبارک بهاری😍😍
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
الهییی❤❤

مررسیی💖💖
ممنونم نیلای گلممم💋💗
عیدتوهم با تاخیر مبارک‌مهربونمم♡♡
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
17 اردیبهشت 99 3:23
بهاری جووونم دوست دلبرم عیدت با کلی تاخیر مبارک عزیزممممم😚😚😚😚😚😚
همینطور تولد همگیتون مباااارکاااااا باشههه🥳🥳🥳🥳🤩🤩🤩🤩😘😘😘😘
از این به بعد زود زود پست بزار عشقم که کلی دلتنگ پستای خوبت بودیم❤❤❤😘😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسییییی مبینا قشنگمممم❤❤❤❤
تولد من که ت تیرعه😛😉
مرررررسیییییی حتمااااا گوگولمممم😋😍😍😍🤩🤩🤩🤗🤗🤗😻❤💋💗🖤
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
17 اردیبهشت 99 3:39
منظورم فک و فامیله رفیق شیطونم😎
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
🖤🖤🖤❤❤❤❤

17 اردیبهشت 99 4:36
الان به شما باید اینجوری تبریک گفت!
سال نو با تا خیر زیاد و تولدتان با پیشاپیش زیاد مبارک!
چون معلوم نیست آیا پست بزارید؟!
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنون😊
نه پست نزاشتم چون عکسی‌نداشتم و موضوع جالبی برا پست نداشتم
پست هم میزارم از این به بعد😊⚘
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
17 اردیبهشت 99 9:01
خوشحالم که برگشتی بهار جون
امیدوارم همیشه شاد و سالم باشی
تولدا رو هم تبریک میگم
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرررسیییی اجی زهرا😋💗
ممنون مهربونممم💗💗💗💗🖤🖤❤❤💋💋
نســـــــnasrinـــــــريــننســـــــnasrinـــــــريــن
18 اردیبهشت 99 17:48
چه هفت سين خوشگلي🍎
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی نسرین جون😍
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
18 اردیبهشت 99 18:10
اول اینکه عیدت با یه عالمه تاخیر مبارک باشه 😉😁😉😂
دوم اینکه تولد نوتلامون رو به تو و هم به همه جامعه اکسوالا تبریک میگم .😍😍😍😅
واقعا یه عالمه خوشحال شدم که پست گذاشتی عشق من .😘😘😘😍 زود زود پست بزار باشه ؟؟💗
همچنین رفتن جونمیون جونم😭..... آههههه😭😭
عمه شدنت هم پیشاپیش تبریک میگم دوست جونی 😍😘😂😂😂
و همیشه به شادی و گردش اونی جونی😍❤️
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرررسیییی عیدت هم با تاخیر مبااارک کیوتی😍😛
بلی دیگر عشق اول من است نوتلایی مننن😍😍😛
نگوووک😭😭😭😭 دلم خونهه😭😭💔
عمه شدنمم برای چن اونی😶😂😂
ت هم عمه شدیااا
اونی که من باید بهت بگم دوس جونیمممممم😍😛😉😉😝❤❤💚💚💞💖💕💓💛💜💞

18 اردیبهشت 99 22:11
عزیزم چقد منو یاد یکی از دوستام میندازی که البته خیلی زود ازش جدا شدم متاسفانه،اونم اکسو ال بود مثل شما
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی گلمم
اره دیگه اکسوالا همع جا هستن😅😉🖤🤗
متاسفانه منم مدرسمو عوض کردم دوستام قدیمی منو از یاد بردن💔
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
18 اردیبهشت 99 22:32
خب عشقم منم واسه همین که چن بابا شده بهت گفتم عمه شدنت مبارک باشه دیگه 😉😉😜🤭💗
ولی میدونی چیه من دلم واسه اون بچه میسوزه... آخه بمیرم براش عمه نداره که بچم ... فقط نزدیک چند صد میلیون هستن ... زیاد نیستن نه ؟؟😂😂😂😂
 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
عههههه عمه شدن خودت مبارک سویتی🖤❤🖤❤🖤🤩😍
نه بابا پرنسسمون باید خوشحال باشه همچین عمه هایی مث ما داره کافی چن لب تر‌کنه زنش چیکار کرده دودمانه زنشو به باد میدیم
ما همچین خاهر شوهرایی هستیم😎
البته زن چن اینم باید بدونه من مادرشوهرش هم هستم😎🖤
😂😂😂❤
 

19 اردیبهشت 99 2:35
💙💕😻
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
😍😻❤❤💋
نازینازی
21 اردیبهشت 99 2:47
خوش برگشتی کیووتی ایشالله همیشه اینجارو با خاطرات جذابت پر کنی😍😊🤩
دلمون برات یه ذره شدش بودش😇🤗💙
عیدت هم با کلیی تاخیر مبارک باشه عزیزمم😘❤️
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مـــــــرررررســــــــی نـــــازی ســــویـــتـــی💗💗
منم دلم برات اندازه یه اسمون شده بود نازیمم❤❤
عید ت هم با تاخیر مبارک کیوتیممم💘💗💋💋💋
*-* baharee *-**-* baharee *-*
15 خرداد 99 17:12
))))))))))))))))))))) 😍