𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
𝗘𝗫𝗢.𝗟𝗘𝗫𝗢.𝗟، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

|خاطرات دختر تابستانی|

𝙇𝙞𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙞𝙩𝙝𝙤𝙪𝙩 𝙥𝙖𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣 𝙞𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙙𝙚𝙖𝙙

حال و هوای این روزا💗💗

1398/6/13 12:03
نویسنده : 𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
350 بازدید
اشتراک گذاری

 

حال و هوای این روزا پاییزیه

هواخیلییی خوبه اینجا تا جایی که من آستین بلند میپوشم(من سرماییم آخرای شهریور پتوی کلفت میدازم روم)😆😅

دیروز رفته بودیم خونه خالم دورهمی بود همه گی جمع بودیم🤗🙂

طبق معمول من زودتر آماده شدم و رفتم بیرون منتظر شدم رفتم تو حیاط و زیر بارون قدم زدم

رفتیم خونه ی خالم با دختر خالم یکمی حرف زدمو رفتم یا نوه ی خالم که یکسال ازم کوچکیتر حرف زدم بهم گف فردا امتحان داره یعنی امروز نمیدونم خوب داده یا نه

بهش سوال دادم حل کنه اعداد بزرگ میدم میگه سخته ولی راحت بود

اول که اومدم نوه ی اون یکی خالم که عشق منه علی جون عشق خاله پرید بغلم گفت خاله بهاره بریم بازی کنیم😊

گفتم باشه خاله جون وایستا بعدا میریم

رفتیم رو سکو واسه کیمیا(نوه خالم)سوال نوشتم حل کنه

به علی گفتم الفبا بلدی گفت آره واسم گفت ولی چند تا حرف بلد بود 🙂

عزیززمممم😍

بعد گفتم اسممو بنویس اول ن نوشت بعد آو ه چسبیده نوشت با یه ۵ گفتم خاله بهاره درسته گفتم آره خاله جون درسته😄😘

من انقدعه این بچه رو دوس دارم اونم منو انقدعه دوس داره خیلیی بهم وابسته ایم ❤💖💗

مامانم گفت قراره از جمعه شب بریم بیرون قراره چادر بندازم تو محرم منو دختر خالمو کیمیا چادر میندازیم ما بیشتر با دختر خالم میریم بیرون چون ما زینبیه میریم اونا میان بخاطر همین باهم همجا میریم😊😊

💜بهاره جون ۱۳ سال و ۱ ماه و ۲۳ روز سن دارد💜

پسندها (19)

نظرات (6)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
13 شهریور 98 12:11
ان شاءالله همیشه خوش باشی💜
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنون😍
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
13 شهریور 98 12:12
عکس علی جون فراموش نشه😉
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
چشم😊😎
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
13 شهریور 98 16:13
ایشالا همیشه شاد باشی عزیزم!
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنونم💖
مامان صدیقهمامان صدیقه
13 شهریور 98 20:04
خوشبحالتون ک سرما دارین ماک همچنان زیر کولرررررر و هوای بیرون خرما پزون
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنون
امیدوارم شما هم به زودی هوای خنک و در پیش رو داشته باشین😊
معصومه باروئیمعصومه باروئی
14 شهریور 98 6:12
خوش باشی همیشه بهاره جون😘❤️
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
💖💖💖💖
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
14 شهریور 98 15:03
وای ما که هنوز کولرهای خونه بدون ذره ای استراحت۲۴ساعته روشنن!!
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
واای😂
الانم اینجا هوا آفتابیه ولی خوبیش اینه هوا سرده
امیدوارن زودتر اونجا بارون بیاد😋😋😊