𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
𝗘𝗫𝗢.𝗟𝗘𝗫𝗢.𝗟، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

|خاطرات دختر تابستانی|

𝙇𝙞𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙞𝙩𝙝𝙤𝙪𝙩 𝙥𝙖𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣 𝙞𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙙𝙚𝙖𝙙

باران...چشم هارابایدشست:)

1398/6/10 17:11
نویسنده : 𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
803 بازدید
اشتراک گذاری

 

چشمها را بايد شست
جور ديگر بايد ديد


چترها را بايد بست
زير باران بايد رفت


فکر را خاطره را زير باران بايد برد‌
با همه مردم شهر زير باران بايد رفت


دوست را زير باران بايد ديد‌
عشق را زير باران بايد جست


هر کجا هستم٬باشم‌
آسمان مال من است


پنجره٬‌فکر٬‌هوا‌٬عشق‌
زمين مال من است


چشمها را بايد شست
جور ديگر بايد ديد


چترها را بايد بست
زير باران بايد رفت

 

شاعر:سهراب سپهری

امروز تو شهرمون باران اومد هوا از قبلم خنک شد هوا اینجا خیلییی عالیه انگار پاییزه پاییز زودتر بیا...

که من منتظرتم:)

دلم میخواست موقع رگشت از کلاسم بارون بیاد و با دوستم برمیگردم بارون بخوره به صورتم ولی بارون نیومدو آفتاب گرفت:(

بهاره جون 13 سال و1 ماه و 20 روز سن دارد:))

 

پسندها (20)

نظرات (4)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
10 شهریور 98 21:50
خوش به حالتون که از الان بارون دارین بهاره جون. هوای شهر ما (تهران) هنوزم خیلی گرمه.
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
امیدوارم زودتر اونجا بارون بیاد❤❤💗
مامان آنیلمامان آنیل
10 شهریور 98 22:56
موفق باشی😍
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنون💓
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
11 شهریور 98 0:04
اینجاهم بارونیه😍
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
💗💗💗
ولی برا ما نه😭
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
11 شهریور 98 9:42
موفق باشی🌹
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنون💗