𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
𝗘𝗫𝗢.𝗟𝗘𝗫𝗢.𝗟، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

|خاطرات دختر تابستانی|

𝙇𝙞𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙞𝙩𝙝𝙤𝙪𝙩 𝙥𝙖𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣 𝙞𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙙𝙚𝙖𝙙

*--*بــلــاخــرهــ تــمــومـــ شـــد*--*

1398/10/23 13:49
نویسنده : 𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
911 بازدید
اشتراک گذاری

ســـلـــامـــ

خـــوبــیــنـــ بــچــهــ هـــا؟

مــن کــه عــالیمـــ

امـــروز آخــریـــنـــ امــتــحــانــمـــونــمـــ دادیــم+ــــ+

آخیششش

خب هفته پیش که دوروزش تعطیل بود ما فورجه داشتیم

امتحانای هفتمی ها و نهمی ها کنسل شد افتاد این هفته

مدیرمون گفت سه شنبه و چهارشنبه هشتمی تعطیلن نیان مدرسه

یعنی بهترین خبر امسال وبین این خبر های بد بهم دادن

الانم من در حال دیدن انیمه سریالی:>

انیمه KIMI NI TODOKEسال 2009 تا 2010 پخش میشده 2 فصل داره که من فصل دومشم

این یه عکس از بهترین انیمه

این ساواکوعه:))

این روزا هوای اینجا بارونیه**

هوا خیلیی سرد شده انگاری برف اومده باشه

رو کوه ها برف اومده

امیدوارم تا این چن وقت برف بیاد:>>

خب امروز بعدازظهر با مامانم میریم خونه دخترداییم ولی من کلاس دارم نیم ساعت اونجام خیلی بد شد:(

خب من برم ادامه انیمه مو ببینم فعلن دوستان**

بهاره جون 13 سال و 6ماه و2 روز سن دارد+ـــ+

پسندها (21)

نظرات (10)


23 دی 98 13:56
موفق باشی بهاره جون😍
شما هم از هر فرصتی برای دیدن فیلم و انیمه استفاده می کنیا😉
چه خوب که امتحاناتون تموم شد من که تا هفته ی بعدی امتحان دارم😥
ایشالا نمره های خوبی بگیری گلی🤗😍😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی گلم😍
اره بابا چن تا سریال در حال پخش میبینم🤩
 

23 دی 98 14:04
خدا رو شکر
واسه ما هم رفت پی کارش 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
😁😂
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
23 دی 98 14:21
وای خوش به حالتون بهارجون ما هنوز 4 تااا از امتحانامون مونده
راستی شما هم آنه شرلی رو دوست داری؟ دیروز عصر نشون می داد و من برای اولین بار دیدمش
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
عهه انشالله زودتر تموم شه
من آنشرلی سریالی رو خیلیی دوس دارم که سال 2017 شروع شد..
نازینازی
23 دی 98 18:12
ایشالله که همیشه موفق باشی عزیزم 😍🙏
سریال و فیلم دیدن از مورد علاقه ترین کارهای من تو زمان امتحانا هستش لعنتی خیلی خیلی میچسبه😂😅
ولی امتحانای ما هنوز مونده😔🤔
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی گلم
اره خیلییی میچسبه😍
mahsamahsa
24 دی 98 12:35
بهاره جان انشالله موفق باشی عزیزم💚
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی خاله جون😍
سپیده جونسپیده جون
24 دی 98 14:19
خوش بحالت بهار جونمم
امتحانای ما تازه شروع شدع
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی سپیده جونی
الهی امیدوارم زودتر تموم شه..
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
24 دی 98 16:31
بهار جون امیدوارم تو همشون موفق باشی گلم💝💝💝💝
ما هنوز چهار تا رو ندادیم 😐😐
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی فاطمه جونم😍
امیدوارم زودر تموم بشه امتحانتون خیالت راح راحت شه
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
24 دی 98 22:52
موفق باشی عزیزم💋💋💋😍😍😍😍😍
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی مبینا جونممم😍
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
25 دی 98 21:51
موفق باشی عزیزم
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنون خاله جون^^
𝑹𝒆𝒛𝒂𝑹𝒆𝒛𝒂
29 دی 98 15:56
موفق باشین🌸🌺
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی😍