𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
𝗘𝗫𝗢.𝗟𝗘𝗫𝗢.𝗟، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

|خاطرات دختر تابستانی|

𝙇𝙞𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙞𝙩𝙝𝙤𝙪𝙩 𝙥𝙖𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣 𝙞𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙙𝙚𝙖𝙙

...بوی ماه مهر...

1398/6/6 21:21
نویسنده : 𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
1,157 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

بلاخره مهر کم کم میاد و من از بیکاری در میام

امسال سال جدیدی و آغاز میکنم امسال به کلاس هشتم میرم 

خیلییی زود گذشت انگار همین دیروز بوده که با فرم جدید پا به مدرسه جدید میزاشتم دلم برای روز های کلاس هفتمم تنگ شده دلم میخواد باز تو اون روزا باشم کاشکی کاشکی اونروزا برگردن😢

ولی برنمیگردن ولی با شروع سال جدید میتونیم حال و هوای همون روزا کلاس هفتمو داشته باشیم و خوشحال باشیم😍

 

مدرسه واقعا خوبه نمیدونم شماها چرا ازش بدتون میاد(البته بعضیا)من لحظه شماری میکنم تا باز شدن مدرسه

25 روز مانده تا به شروع مدرسهههه:)))))))))

منم وسطای سال از مدرسه بدم میاد ولی اول مهر میشه شب می خوام بخوابم هی پامیشم از خواب که آخرین بار پامیشم که باید برم مدرسه

دعا میکنم این روزایی که شروع به سال جدید میشه زود بگذرن😊😊😊

 

باز آمد بوی ماه مدرسه
بوی بازی های راه مدرسه

بوی ماهِ مهر، ماه مهربان
بوی خورشید پگاهِ مدرسه

از میان کوچه های خستگی
می گریزم در پناه مدرسه

باز می بینم ز شوق بچه ها
اشتیاقی در نگاهِ مدرسه

زنگ تفریح و هیاهوی نشاط
خنده های قاه قاه مدرسه

باز بوی باغ را خواهم شنید
از سرود صبحگاه مدرسه

روز اول لاله ای خواهم کشید
سرخ، بر تخته سیاه مدرسه

 

شاعر:قیصر امین پور

پسندها (18)

نظرات (7)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
6 شهریور 98 23:08
ان شاءالله سال جدید برات پرباشه ازاتفاقات خوب😍😍😍💙💙💙💚💚💚
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنون مبینایی😍😍
همچنین دوس جونیییی🤗🤗💜💜💛💛
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
6 شهریور 98 23:30
عززیزم! منم کلاس سوم ابتدایی و هشتم و نهم خودمو خیلی دوست داشتم.
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
💛💛💛💜💜💜
❤️Maman juni❤️Maman juni
7 شهریور 98 16:12
ی سال تحصیلی پر از موفقیت داشته باشی گلم🌹
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنونم💜💛
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
7 شهریور 98 18:26
امیدوارم که امسال سال خیلی خوبی برات باشه💖💙💖💙
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنونم و همچین💛💛💓💓
سارابانوسارابانو
8 شهریور 98 15:02
موفق باشی گلم ان شاءالله هرسالت بهتر از پارسالت باشه💕
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنونم سارا جون مامان اینده 😍😍😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
9 شهریور 98 11:18
امیدوارم سال تحصیلی خوبی داشته باشی

منم دانش اموز بودم شروع مهرو دوست داشتم

 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنون😍😍
چه حالب خاله جون😘😘
معصومه باروئیمعصومه باروئی
14 شهریور 98 6:14
انشاالله موفق باشی گلم 😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنونم معصومه جون💖