𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
𝗘𝗫𝗢.𝗟𝗘𝗫𝗢.𝗟، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

|خاطرات دختر تابستانی|

𝙇𝙞𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙞𝙩𝙝𝙤𝙪𝙩 𝙥𝙖𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣 𝙞𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙙𝙚𝙖𝙙

___school____مدرسه____♡

1398/6/1 0:45
نویسنده : 𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
1,037 بازدید
اشتراک گذاری

 

خب خب بلاخره ۱ شهریور شدو پست ماهم کمتر شد شاید بعد از خیلی کم پست بزارم

دیگه باید خودمون عادت بدیم که تو مدرسه اینا دستمون نباشن😆😆

نمیدونم الان وقت خالی گیر اوردم الان پست بزارم:*)

وااای دلم برا دوس تنگ شده زنگ میزنم بهشون میگن بهاره دلم پقدر برات تنگ شده من هی میگمMe too:(((

دلم برای شیطونی کردن تو مدرسه و خبرچینی کردن بچه به معاونا رو (البته بعضی ها که کار بد میکنن میگیما ما اونجوری نیستیم)

دلم برای بوی کتابا تنگ شده

دلم برا کتابخونمون تنگ شده که اونجا کار میکردیم و خوش میگذروندیم

تولد میگرفتیم بازی میکردیم

تو حیاط رو زمین میشینمو حرف میزنیم

و کرانچی میخوریم😁😁

در هرصورت دلم برا مدرسه تنگ حتی برا امتحاناش

حتی برا معلم های خشکمون

دلم برای مشاره مدرسمون تنگ شده خیلی خانم خوبی

عین یه خواهر بزرگتر باهامون رفتار میکرد وقتی با دوستامون دعوا میکردیم اون مارو آشتی میداد

اصن ولش کن تعریف کنم یه سال طول میکشه

خدایا کاری کن در طول سال جدید کمکم کنی تو درسام از قبل بهتر بشم

البته خودمم دیگه تلاشمو میکنم.

..☆بهاره جون تا الان ۱۳ سال ۱ ماه ۱۱ روز سن دارد..☆

شب بخیر دوستان❤

 

پسندها (21)

نظرات (10)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
1 شهریور 98 3:03
موفقیتت  متوالی وپایدار♥️♥️
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنونم مبینایی💙💙
همچنین❤
نرگسنرگس
1 شهریور 98 12:07
الهی که سال جدید براتون پر باشه از موفقیت و شادی و اتفاقای خوب❤
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنونم❤❤❤
همچنین😍😍😚
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
1 شهریور 98 14:51
امیدوارم که سال تحصیلی جدید واسه همه دانش آموزان خوب باشه😊🌻
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنون
همچنین😍😚

1 شهریور 98 17:03
موفق باشید💙💙
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنون😍

1 شهریور 98 17:58
انشالله همیشه موفق باشی
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنونممم😍😍😍😘

1 شهریور 98 21:58
انشالله خوش بگذره بهتون مدرسه ما که نمیریم
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنون همچنین.
مامانیمامانی
2 شهریور 98 10:49
موفق باشی عزیزم 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنون))
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
2 شهریور 98 23:43
انشاالله سال تحصیلی جدید براتون پر از نشاط و شادمانی و اردو و موفقیت باشه💗💗😍
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنون😍😘
سارابانوسارابانو
3 شهریور 98 12:18
منم دلم برا بوی کتاب و کیف و کفش نو و دفترای رنگارنگ جدید و لباس مدرسه و همممممه چیز تننننگ شده....حیف اون روزا برنمیگردن....چ روزای قشنگی بودن...قدرش رو بدون
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنونم... حتما مامان آینده😍😍

20 شهریور 98 14:32
بهاره یعنی دلم میخواد برم پیش جرمی کارگردان سریال میراکلس جرمی  بدم میاد هر بار لایلا داره کارو خراب میکن این چه وضعیتی هست که مرینت توش گیر کرده واقعا دارم عصبانی میشم دیگه أه بدم میاد یا کلویی یا لایلا بیشتر از لایلا بدم میاد  تو چی دلت نمیخواد یه لحظه ترسیدم کشف هویت باشه آخه تو اولین کامنتی که در مورد لیدی باگ برام فرستاده بودی همه چیرو برات گفتم که میخواد تا فصل ۱۰ بسازه و گفته که مطمئن باشید که کشف هویت تا قبل از فصل ۷ نیست 
میترسیدم کشف هویت باشه چون اگه بود مزه ی فیلم از بین میرفت دلم میخواد برم بگم آخه چرا از پله خودتو پرت کردی پایین دیدی آدرین هم از بابت مرینت ناراحت بود ولی خدایی چرا باهاش عکس انداخت اه اه واقعا دیگه دارم عصبانی میشم راستی اسمش فکر کنم اشتباه باشهچون میراکلس یعنی آینه ها بهد میراکلس لیدی باگ میشه آینه های دختر کفشدوزکی 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
منم منتظرم😆😆
ولی زیادی دارن کشش میدن
بابا فصل ۵ کشف هویت شه یا حداقل باهم باشن🤒😊
مردم از این همه دل شوره😅😢🤕