𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
𝗘𝗫𝗢.𝗟𝗘𝗫𝗢.𝗟، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

|خاطرات دختر تابستانی|

𝙇𝙞𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙞𝙩𝙝𝙤𝙪𝙩 𝙥𝙖𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣 𝙞𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙙𝙚𝙖𝙙

^^My books^^

1398/10/29 22:01
نویسنده : 𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
1,035 بازدید
اشتراک گذاری

نـــیـــســـتــــ کـــاریـــ بـــهــ دورویـــانــــ جـــهـــانـــمـــ صـــائـــبـــ
رویـــــ دلــــ از هــــمــــهــ عـــالـــمــ بـــهــ کـــتـــابـــ اســـتــ مـــرا

صــــائـــبــــ تـــبـــریـــزیــــ

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

سلام😍

این ۴ روزی که تعطیل بودیم خیلی خوش گذشت همش تو خونه بودم

همش انیمه ک سریال و فیلم یدفعه خسته شدم و رفتم سراغ کتابخونم کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده رو گرفتمو شروع کردم به خوندن

کتاب هری پاترو تو یه روز تموم کردم

واقعن خیلی قشنگ بود

از آبجیم خواستم بهم کتاب بده اون کتاب مردی به نام اوه وماه برفراز مانیفست و بهم داد

دارم الان ماه برفراز مانیفست و میخونم که خیلیی قشنگه^^

میدونین مانیفست یعنی چی؟

تو این کتاب مانیفست یه شهری که معناش میشه:شهری با گذشته ای درخشان و آینده ای روشن😍😘

بهتون پیشنهاد میکنم حتماا این رمان زیبارو بخونین😍

کتاب مردی به نام اوه خیلی قشنگههه ولی من تا الان شروعش نکردم:^

ولی حتما بعد این رمانم تمومش میکنم😎

خب بریم سراغ عکسها😍😘

*^*Harry Potter*^*

^^مردی به نام اوه^^

☆~☆ماه برفراز مانیفست☆~☆

پ ن:به نظرتون این عکسها رو کجا گرفتم؟؟

حتما جواب بدین😋😊😊

وقتی الان بری داخل برنامه هواشناسی و بزنه الان داره برف میاد

عزیزم کجاس؟؟منکه نمیبینمم😐

انشالله فردا از خواب پامیشم سفید سفید باشه حیاط☺

😍بهاره جون13 سال و 6 ماه و ۸ روز تا این لحظه سن دارد😍

 

پسندها (20)

نظرات (10)


29 دی 98 22:23
توی یه جای همیشع بهار مثل خودت💜
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی پانی جونمم😍😍😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
29 دی 98 23:06
موفق باشی بهاره جووون😍😍😍😍❤❤❤❤💋💋💋💋💋💖💖💖💖💖💜💜💜💜🌸🌸🌸🌸
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی مبینا جونممم😍😍😘😘
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
29 دی 98 23:34
وای بهاری عکسات عالین 😍😍😍😍
من کتاب هری پاتر رو خیلی دوست دارم همشونو 😊😊❤❤
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی فاطمه جونمممم😘😍😍😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
30 دی 98 9:10
مردی ب نام اوه رو دو-سه سال پیش خوندم خیلی قشنگه
توی پارک؟؟
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
اره خیلی قشنگه😍
نه تو حیاط😅😂😂😂
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
30 دی 98 10:53
خوش باشی
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنون زهرا جون😙😙😚

30 دی 98 11:46
اممم.... پارک؟
من معنی مانیفینست رو نمیدونم ولی مالیفینسنست  میشه شرور،فکر کنم 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
نه حیاطمونه😂😂😂
معنیشو گفتم دیگه😶😊😍
اره میشه شرور😉
𝑹𝒆𝒛𝒂𝑹𝒆𝒛𝒂
30 دی 98 14:00
چه کتاب های خوشگلی😍🤩😍
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنون رضا جان😊
exol
30 دی 98 17:00
چه عکسای نازی ❤😍😍
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی😍😍
نازینازی
1 بهمن 98 13:05
موفق باشی بهاره جونن😊😍🙂
هری پاتر عالیه یعنی من دیووانه فیلما و کتاباشم😊😇
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی عشقم😍😍
منممم😘
سپیده جونسپیده جون
1 بهمن 98 15:37
بهاره جون امروز برف نیومددد😡😡😢😢
فقط هوا سردعه😑
توی پارک گرفتی؟؟
منم کتاب هری پاترو خوندم😉
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
اره نیومدد😖😢
ارهه فقط سردههه
نه تو حیاط🙂
ایول عشقم😍