𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
𝗘𝗫𝗢.𝗟𝗘𝗫𝗢.𝗟، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

|خاطرات دختر تابستانی|

𝙇𝙞𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙞𝙩𝙝𝙤𝙪𝙩 𝙥𝙖𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣 𝙞𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙙𝙚𝙖𝙙

•ᆺ• شـــروعــی دوبـــاره •ᆺ•

1399/6/21 12:07
نویسنده : 𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
1,654 بازدید
اشتراک گذاری

ســلام به دوستان عزیزم خب من بعد مدت ها اومدم هم سرم شلوغ بودش هم دل به نوشتن نمیدادم خب در هر صورت من برگشتم آغاز سال تحصیلی به تک تک تون تبریک یا تسلیت میگم🤣💚 

هفته پیش چهلم مامان بزرگ بود یکشنبه هنوز باورم نمیشه که از دستش دادم با خودم گفتم واقعا چهل روزه ازدستش دادم؟

یکشنبه شب خونه مامان بزرگم جمع شدیم مامان بزرگم اسفناج و سبزی اماده و حبوبات پخته رو گذاشته بودتوی فریزرش اماده باشه مامان بزرگم میدونست که میخواد بره شب رفتیم اونجا شاممونو خوردیم و ساعت 10 خورده ای رفتیم

من چون کلاس ب بودم روزای زوج افتادم هفته اول دوشنبه میخواستم مدرسه برم خوابیدم ساعتای 2 خورده ای زلزله شدید اومد من خواب بودم مامانمو ابجیم داد کشیدن یدفعه از خواب پریدم دیدم تختم قشنگ داشت میلرزید رفتم تو چهارچوب در وایستادم

من چون تو بچگیم خاطره بدی دارم از طوفان و تاریکی اینا دستام با پاهامو شروع کردن به لرزیدن یخ بودن من با لباس خواب پریدم تو کوچه هیچکی هنوز نیومده بود تو کوچه ما بودیم با یه همسایه دیگه

زلزله ای که اومد 5.1 ریشتر باعمق 9 کیلومتری

انقد شدید بود که اینه مامانم با شدت به زمین افتاد خداروشکر هیچی نشد

ولی اینه دخترخالم به قول خودش به دیار باقی شتافت 

دخترداییم چون با ما همسایه اس گفتیم بیاد بیرون باپسرش اومد بیرون تا ساعت 5:30تو کوچه بودیم منتظر پس لرزه اخرشم نیومد 

من صبحش مدرسه داشتم اصلا نخوابیدم خب رفتم مدرسه به نظر میرسید گنبد زیاد احساس نشده بود چون مرکز زلزله نزدیکای رامیان بود ما خیلی احساسش کردیم

ما دوشنبه که مدرسه داشتیم زنگ اول زبان زنگ دوم ریاضی و زنگ اخر فناوری داشتیم

مدرسه بودم خیلی خوش گذشت واقعا کیف کردم😅💚

برای اینکه به درسام بیشتر برسم اینستامو دی اکتیو کردم البته به ابجیم گفتم اون دی اکتیو کنه

خب امسال واقعا دلم میخواد به اون مدرسه ای برم که دوسش دارم برم>.<

دعا میکنم زودتر این کرونا از بین بره چون هم از عزیزانمون دوریم هم خیلی سخته

مردم رعایت نمیکنن اینجا مخصوصا رامیان اصلا رعایت نمیکنن میخوان یه ماسک بزنن نمیزنن
من واقعا دلم میخواد این ویروس بره دوباره یه زندگی عادی داشته باشیم

امیدوارم هر کجا که هستین سالم و سلامت باشین:))

خب من دقت نکردم امروز 14 سال و 2 ماهگیمه😍💝

🌈بــهــاره جــونــ 14 ســال و 2 مـاه ســنــ دارد🌈

🌈

 

پسندها (20)

نظرات (20)


21 شهریور 99 12:18
منو که یادته؟نیلا😁
ولی تو این وبلاگ پست نمیذارم فقط پستارو لایک میکنم وکامنت میدم.
چقد خوشحال شدم پست جدیدتو دیدم بهاریییی💙💙💙
هیچی محو نمیشه تا ابد،فقط جاش عوض میشه💔💖
ای واااای زلزله&zwnj!!!من یادمه یه بار شب یلدا ۹۶زلزله اومد،من سردرد داشتم و فقط از جیغ النا یهو از خواب پریدم که داد زد زلزلههههه جیغغغغ داددد منم ترسیدم الفرار😁😁
ایشالا همیییشه کیف کنی😍😍😍
 و ایشالا بری  مدرسه ای که دوست داری😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
اره مگه میشه نیلا جونو یادم بره یه نیلا داریم فقط!😍
پستم بزارر
مرسییییییییی😍😍😍
💝
من هیچ وقت زلزله رو حس نمیکردم این دفعه خیلیی شدید بود😐🤣
انشالله😍💝

21 شهریور 99 12:52
پس چرا اخبار نگفت سمت شما زلزله اومده؟
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
گفت گلم رامیان زلزله اومد
سلوا
21 شهریور 99 12:53
بهاره جون من همون پرنسس سلوام🌸
از دست دادن مادر بزرگتو تسلیت میگم😪
موفق باشی
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
خیلی ممنونم سلوا جان💖
تو هم همینطور عزیزم😘💖

21 شهریور 99 13:04
بهار به من تسلیت بگو تبریک واسه چیه اخه کشتن مارو😐تو همین دوروز یه کاری کردن از هرچی ریاضیه سیرشم😣😂
کتاب که اینه ، هیچی این به کنار ، یهو میبینی تو امتحان از نهم بهت سوال دادن یه لجظه قفل میکنی کلا😐😂


به قول نیلا و مری پاپینز هیچی محو نمیشه ، فقط جاش عوض میشه🖤❤️ تسلیت میگم عزیزدلم🖤

گفتی زلزله یاد یک چیزی افتادم! تو سال 97 یه بار زلزه اومد که من اصلا هیچی نفهمیدم😂خواب خواب🤣رفتم مدرسه دیدم بچه ها میگن دیدین دیشب زلزله اومد؟ من گفتم : عجب شوخیه چرتی!  یکی دیگه گفت : نه واقعا اومد! یهو دیدم یه چیزی تکون میخوره! گفتم : عههه! پس من چرا نفهمیدم؟ 😂

خلاصش میشه همه فهمیدن ، جز من! 🙄خودایا! 
ان شاالله که این کرونای کوفتی هم میره گم میشه از شرش خلاص میشیم🥺❤️
همیشه شاد باشی امیدوارم امسال موفق باشی و مدرسه ای که میخوای قبول شی بهاره جونم❤️😍 
 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
الهی 😂 برا منم همینجوریهههه
خیلی ممنونمم🖤
بابا منم حس نمیکردم این خیلی شدید بود:///////
انشالله من که دیگه رد دادم ت خونه:|||
مرسی پانی جونم😍انشالله😘
پانی جونم تو هم به مدرسه ای که دوست داری قبول شی😘✨💞
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
21 شهریور 99 13:39
عزیزم خدا مامان بزرگت رو رحمت کنه، انشاالله روحشون قرین آرامش باشه
مراقب خودت باش بهاره جون واقعا زلزله کابوسه
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
خیلی ممنونم زهرا جون🖤❤️انشالله....
اره واقعا توهم مراقب خودت باش مهربونم😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
21 شهریور 99 14:43
وای تجربه ی زلزله خیلی سخته

خدارو شکر بخیر گذشت

خوشحالم ک دوباره برگشتی و پست گذاشتی😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
بله خیلی بد بود🤕💔
خیلی ممنونم خاله مهربونم😍💖
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
21 شهریور 99 19:06
بهاری از دست دادن مادربزرگت و تسلیت میگم گلم ، امیدوارم غم آخرتون باشه😔🖤❤️
و اینکه حسابی مراقب خودت باش خب ؟ 🤗😉
شروع مدرسه رو هم تبریک میگم امیدوارم موفق باشی همیشه دوست جونی من 😍💗
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی فاطمه جونم دوست خوبم🖤❤️
باشه مراقب خودم هستم🤭😉💚توهم مراقب خودت باش کیوتی🤩
مرسیییییییی توهم همینطور دووووست عزیزمممم🤩💕

21 شهریور 99 23:04
منکه کاملا خل شدم😐😂
امروز واستادم بودم با دوستام چت میکردم بلند داد مزدم : گلابگور!!!گلابگور!!!گلابگور!!!!گلابگور!!!! دیگه وسطاش به خودم گفتم زهر انار بابا😂چته؟😂
بعدش این کلمه رو تمرین کردیم : سوپرکالافراچیسکیا بله بله بله بله فلان بهمان چی چی دوشز😂
بعد فیلم میبینم با زبان اصلی مامان استار با یک لحجه ی غلیظی حرف میزنه منم تکرار : استا ، آم سیو (😂) ساری! 
اونورشم من : اوه اوه! هق هق!😂مثلا گریه ست😂😂
بعد دوباره میخواد برگرده من میگم : نرووووووو له میشی الان! 
اونم با کله پخ!😂
با فیلما حرف میزنم دیگه رو مخ خودمم دارم راه میرم انقدر وسطش شر و ور میگم😐😂


 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
وای خدااا😂😂😂😂😂😂
منممممم داشتم اواتار با زبان اصلی یباردیگه میدیدمم😂😂😂😂
من میگفتم باد خاک
اتشش😂😂😂😂😂😂
کلا رد داده بودم یکی باید منو جم میکرد😂😂😂😂

21 شهریور 99 23:55
من تو راپونزل هم همین قضیه رو دارم😂
اینجوریه : کاشاندار میگه : دارم سرنوشت خودمو رقم میزنم!
من : میمیری هاااا!
راپونزل پرت میشه عقب.
بعدش میگه : باید حواست باشه که به کی اعتماد میکنی!
من: خیلی خب دیگه باباتوام!
توی ه قسمت که کلا خل بازی! 
قشنگ رد داده بودم میگفتم : ایم ردی یو ردی همه ردی همه اماده ایم  اون عقبیا چرا نمیگید؟😂😂
از اونور راپونزل : سیو مای چی چی
من : چی رو میاوای سیو کنی الان؟مگه گوشی داری؟😂
 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
وااای خداااا😂😂😂😂😂😂
من قشنگ رد دادم ایدولم لایو گذاشته بود بعد پارتی بود
اهنگ داشت بر ما میزاشت من انقد رقصیدم سرموتکون دادم صبش گردنم گرفته بوودد😂😂😂😂😂😂😂😂

22 شهریور 99 16:04
دیگه یه هفته بعد کل دنیا در حال تمرین:سوپرکالیفرانچیسکیاکسپیاندیدوشز!😂😂
فقط بهاره تونستاا😂😂
ریپیت افترمی!سوپر کالی فرانچیسکی اکسپیاندی دوشز!
ریپیت افتر می اِگِن!آم دیلی لی لی آم دیلای!😂😂
نی نی وبلاگی ها منتشر کردند:
کلاس های اموزشی چگونگی رد دادن رایگان!
رد دادن پایه اول
خل شدن پایه دوم
هذیون گفتن پایه سوم
کلمات عجیب گفتن پایه چهارم
دیوونه بازی پایه پنجم
افسردگی پایه ششم😂
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ارهههههههههه😂😂😂😂😂😂😂😂
اره پس چی😎😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
پس هفتم و هشتم به خصوص نهم و دهم بیچاره چی😂😂😂😂🤕😂😂
نیلا
22 شهریور 99 16:41
مجذور رد دادن پایه هفتم
چگونه روانی ای حرفه ای بشویم؟پایه هشتم
رد دادن به صورت جذر پایه نهم
انتخاب چگونه رد داده ای باشیم پایه دهم
من دیگر رد دادم پایه یازدهم
من را دیوانه بنامید پایه دوازدهم
تخفیفم داریمااا😂😂😂
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
وااااااااااای پااارهههه رد دادن به صورت جذر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

چعهه خوووب اقا من خریدار😂😂😂😂😂😂

22 شهریور 99 21:47
مژده مژده!
بهترین کلاس های رد دادن در جهان در نی نی وبلاگ منتشر شد! 
مدیران مجموعه : بهاره ، نیلا ، پانته&zwnjآ!
نام مجموعه : بیاید رد بدیم! 😂
شرح : حوصله تان سر رفته؟ آیا ویز ویز پشه ها هم دیگر برایتان جالب نیست؟ آیا تمام فیلم های دنیا را دیده اید؟ خلاصه میکنیم : آیا رد داده اید؟ پس بیاید باهم رد بدیم! به ما بپیوندید! 😂😂
شماره برای ثبت نام : شیش هزار و نه صد و دویست هزار و نه هزار و ده و صد و بیست! 😂😂 خودتون حساب کنید دیگه حال نداشتیم😂
همین حالا به ما بپیوندید. 🙏🏻😅
 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
😂😂😂😂😂😂عییییی 
اره دیگه جالب نیست😂😂😂
بیاینن رد بدینننن😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
طاهرهطاهره
23 شهریور 99 4:37
خداروشکرکه بهتری وبرگشتی عزیزم💓
 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
خیلیی ممنونم خاله مهربونم💖خوشحالم همچین خاله مهربونی تو نی نی وبلاگ دارم🤗😘💕

23 شهریور 99 12:37
واییی رد دادن به صورت جذر😂😂😂😂😂😂😂
اینارو به دوستم عسل گفتم اونم کلا رد داد بیس بار براش توضیح دادم🤣🤣
 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
😂😂😂😂 ارههههه
بیچاااارههه حالا یجوری میگم خودمم  انگار ن انگار رد دادم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
24 شهریور 99 0:13
عزیزم خداروشکر که بخیر گذشت ...

سال تحصیلی جدید رو بهت تبریک میگم ، امیدوارم همیشه موفق باشی عزیزم😍🧡💛 و همیشه تو مدرسه بهت خوش بگذره در کنار دوستانت💕💋❤
خیلی مواظب خودت باش بهاره ی قشنگم🥰😘💖
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی مبینای عزیزم😍سال تحصیلی جدید هم به تو دوست گلم تبریک میگم😘💖توهم همینطور خواهرگلم😉
چشم🤗🧡
مامان مهتابمامان مهتاب
24 شهریور 99 8:29
سلام  به وب اقا حسام هم سر بزنید خوشحال میشم
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
سلام حتما😍

24 شهریور 99 15:10
من خیلی خوش حال شدم پست جدیدتو دیدم ممنون میشم دنبالم کنی
منم دنبالتون کردم
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
عزیزمم😍
گلم دنبالت کردم😉
سیما خاتونسیما خاتون
28 شهریور 99 17:00
تسلیت میگم عزیزم 
انشاالله که غم آخرتون باشه
 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی خاتون جون🖤
انشالله...
سیما خاتونسیما خاتون
28 شهریور 99 17:01
سال تحصیلی جدید و بهت تبریک میگم
توی این روزا که میری مدرسه حسابی هوای خودت و داشته باشی عزیزم.
انشاالله که موفق باشی بهاره جون.
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
خیلییی ممنونم خاتون جون🤗🧡
چشم💜🌺
خیلی ممنونمم😘🌹
سپیده جونسپیده جون
20 آبان 99 20:43
وااای چه بد 
خداروشکر که حالت خوبه!
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مدسی سپیده عزیزممم