𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
𝗘𝗫𝗢.𝗟𝗘𝗫𝗢.𝗟، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

|خاطرات دختر تابستانی|

𝙇𝙞𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙞𝙩𝙝𝙤𝙪𝙩 𝙥𝙖𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣 𝙞𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙙𝙚𝙖𝙙

🌨آخرین جلسه کلاس زبان به همراه دوستان😉🌨

1398/9/19 0:16
نویسنده : 𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
675 بازدید
اشتراک گذاری

باران فقط قطرات آب نیست
باران، عشق آسمان برای زمین است
آن ها هرگز همدیگر را ملاقات نکردند اما عشق را اینگونه برای هم می فرستند
از عشق طبیعت لذت ببر!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

سلام بچه ها خوبین؟

امیدوارم حالتون خوب باشه😍

من که خداروشکر سرما خوردگیم رفع شد😚🤗

آخیش راحت شدم از دست این آویزش بینی ها😅😅

امروز آخرین جلسه کلاس زبانمون بود در فصلی بسیار زیبا فصل عاشقی❤

فصل پاییز!

بود:>

من که خوشحال بودم چون چن وقتی از دسش خلاص میشدم😆

امروز بیشتر بچه ها نیومده بودن😶

منم که ماسک زده رفته بودم😔🤒

چون هنوز یکمی سرما خوردگی تو وجودم هس🤗☺

دبیر مون کتاب کار و که حل کردیم آزاد بودین داشتیم حرف میزدیم

یاد آخرین جلسه ترم پیش افتادم که با امینه و صابره شون بودم😔

امیدوارم ترم بعد با صابره و امینه شون باشم🤗😅

به امید اون روز به قول لی جون کی تو سریال Welcome to Wikiki :

کَجاااااااا بوجاااااا😆😆

یعنی:

بریمم میتونیممم😍

آقای شیخی گفت از ۲۱ تا ۲۵ مهلت داریم فاینال بدیم

انشالله فاینال عالی بدم و معلمم بهم نمره عالی بده😉

خب طبق معمول همیشه من از خودم و وسایلم برای آخرین جلسه کلاس زبان عکس گرفتم خب الان میزارم😅

❤❤❤❤

 

💜💜💜💜💜💜

 

...........................................

از اونورش که ما از شنبه تا سه شنبه تعطیلیم منم نشستم سریال میبینم🤗

سریال کره ای نبود که ندیده باشم الان دارم یبار دیگه سریال چینی موردعلاقمو میبینم

Meteor garden☆

مخصوصاا Dylan wang کیوتممم💖💖

خب هوای رامیان هم خیلی سرده الان دارم مینویسم براتون بارون میاد

راستی قبل اینم یه سریال که قبلا دیدمو تموم کردن😅

مامانم گفت چهارشنبه نرو مدرسه منم گفتم نمیرم😅

شنبه مامانم نزاشت برم میگفت بعضی از بچه ها غایب بود از اونورم یه دختر که کلاس هفتم بود از پله ها افتاد زمین آمبولانس اومد بردش😐

عزیزان من مراقب خود باشید😒

هزار بار ما هشتمیا بهتون گفتیم شما گوش ندادین به ما هیج ربطی نداره🙂

خب من برم ادامه سریالمو ببینم نزدیک بیست و خورده ایش مونده

خب شب خوش دوستان❤❤

💜بهاره جون ۱۳ سال و ۴ ماه و ۲۸ روز سن دارد💜

 

پسندها (16)

نظرات (9)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
19 آذر 98 0:26
❤❤❤ Always good luck and happy baby
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
گومابدا چینگویا
یعنی:
مرسی دوست خوبم😘
به کره ای گفتم😘😉💖
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
19 آذر 98 6:49
همیشه بهت خوش بگذره بهار جونم.💖💝💖💝💖💝💖💝💖💝💖💝
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی فاطمه جونم😍😍😍
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
19 آذر 98 15:21
متنت خیلی قشنگ بود
موفق باشی
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی زهرا جون💖

19 آذر 98 16:52
خوش بگذره😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی پرنیا جونم💖💖
سپیده جونسپیده جون
20 آذر 98 0:31
خوش باشی بهاری! 💖💖💖
mahsamahsa
20 آذر 98 8:49
انشالله همیشه خوش باشی عزیزم🦋
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی خاله جون❤
Sepideh=)Sepideh=)
21 آذر 98 0:56
خوش باشی بهاری!😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
❤❤❤❤❤
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
22 آذر 98 0:59
😘😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
💖💖💖😉
نازینازی
23 آذر 98 21:15
گلم ایشالله که فاینالت رو عالی بدی 😇💚🤗
عاشق پیکسلات شدم خیلی گوگولین😍😍
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی گلم😉
انشالله هنوز که ندادم انشالله فردا میدم❤