𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
𝗘𝗫𝗢.𝗟𝗘𝗫𝗢.𝗟، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

|خاطرات دختر تابستانی|

𝙇𝙞𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙞𝙩𝙝𝙤𝙪𝙩 𝙥𝙖𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣 𝙞𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙙𝙚𝙖𝙙

روز دانش آموز مبارک:)البته با تاخیر:>

1398/8/14 18:34
نویسنده : 𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
298 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلااام بچه ها خوبین خوشی سلامتین🤩

من که عالییم چون امروز مدرسه نرفتم😎

خب از دیروز بگم براتون که به مامی گرامی میخوای راهپیمایی 13 آبان گفت برو

از اون موقعی که فهمید از روبه رو آموزش پرورشه تا مصلی گفت نع😐

گفتم مامییییییی

گفت فقط مراقب خودت باش🤗

خب ما فرداش شد(دیروز)زنگ اول ریاضی داشتیم با خانم برزعلی عزیززز و گرااامی😘

ساعت 9:30 سوار اتوبوس شدیم رفتیم با فاطی و زهرا و سحرو رومین و ملی و اسی

خداروشکر گروهمون باهم بود😆من خیلیییی استرس داشتم چون اولین راهپیمایی بود که میرفتم دوست ملی و اسی گرفتم از اونور با دوستم دست فاطی فشارمیدادم خیلی استرس داشتم فک میکردم اتفاق بدی قراره بیوفته:(

راه افتادیم رفتیم من با دوستام حرف میزدم که استرس کم شه خب خداروشکر کمم شد آب فاطیم تموم کردم

مری نیومد باباش اجازه نداد:|

دخترها و پسرهای دور برمون چه شعاری میگفتن هیع خدا من خودم سرم انداختم پایین تا شاهد همچین اسکول بازی ها نباشم میگفت

دخترها:این همه پسر آمده بخاطر عشق دختر آمده:|||||

حالم داشت از این حرفا بهم میخورد🤢

پسرها:این همه دختر آمده به خاطر عشق پسرآمده:/😡

داداش جمع نبند😡😡

حالا اینا به کنار

ما 2بار گمم شدیم با دوستامون 

اولین بار با اسی گم شدم وارد مصلی شدیم متاسفانه خیلی زیاد تعداد حمعیت پسرها از دختر ها زیاد است:/ازاونور متاسفانه شدیدددد داداش اسما دبیر مدرسه شاهد پسرانه دوره اول همونا دقیقااا کنار ما بودن 😐

اسما گفت بهار نزار داداشم ببینتم گفتم چرا؟ گفت دوس ندارم منم باهاش دوییدم از ونجا دور شدیمو دوستامونو پیدا کردیم🤭

دفعه بعد با ملی و زهرا و مبینا مهشید و ساجده و شیما اسما گم شدیم قشنگ روبه رو نماز جمعه بودیم قرار بود بریم نماز بخونیم بخاطر نهم هاااای اسکولمون نشددد

خانم ها رفته بودن پیش آقایون😐😡

بعد مدیرو معاون دنبال ما میگشتن

بعد زهرا رفت ببینه کجان بگو کجا بودن؟

سر خیابون😤

معلم پارسالمونو دیدیم خانم کیانی 😍

خانم کیانی بازنشته شدن:(

بعد ما پیداشون کردیم و رفتیم با پای پیاده🙃😐

راستی یادم رفت از دوستم مبینا مصاحبه کردن من خجالت میکشیدم نکردم فقط کنارش وایستادم

برگشتیم و رفتیم سرکلاس من سردرد داشتمو پادردو گلو درد😭

از 13 آبان هیچی به ما نرسید فقط دردو مرضاش به مارسید😢🤕😡

هیچی نصمیم گرفتم نرم امروز و نرفتم خداروشکرر

اسی رفت یدفعه زاهدان

مری فردا میره ساری

منم توخونه بیکار😪😐

فقط دبیر گرامی خانم برزعلی به فکر ما بودنو کش مو برا ما گرفتن

دستشون درد نکنه❤️🧡

روز 13 آبان و به همه دانش آموز های زحمت کش کشور تبریک عرض میکنم

انشالله امتحانا همه 20 شن و در امتحانات نوبت اول هرکی به نمره ای که دوست داره بدست بیاره

شاد باشید دراین 3 روز تعطیل😆😅

💙بهاره جون 13 سال و 3 ماه و 23 روز سن دارد💙

و هفته بعد عروسی پسرداییه

ایشالله به پای هم پیرشین

 

پسندها (19)

نظرات (21)

❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
14 آبان 98 18:49
ما رو راهپیمایی نبردن
هشتمیا رو بردن😐
پسرداییت هم انشالله خوشبخت بشه
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی فاطمه حوونممم
اه ماروهم پارسال نبردن بیشورااا
ولی امسال ما در دفتر و تخته کردیم تا بردن😀
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
14 آبان 98 19:11
روز دانش آموز مبارک دوس جوووووون❤
راستی مصاحبه تون رو کی و کجا نشون میدن ببینیم؟😉🤩
عروسی پسرداییت هم مبارک باشه خوشبخت بشن😚😚😚💙
منم امروز نرفتم😁
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
همچنین دوس حونیییییییییییییییییی💚💙
از شبکه گلستان راستش خودمم ندیدمم🤣😜
مرسی
بابا حال نداشتم برم خیلی بیشور بودنو مارو با اتوبوس برنگردوندن😐
نازینازی
14 آبان 98 19:12
بی تربیت ها ما رو هم نبردن ما هم به نشونه اعتراض امروز رو مدرسه نرفتیم😂😅😂
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ایول 
باریکلا👍💙💜
دم هممون گرم 😆
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
14 آبان 98 19:27
خخخخ چه اکیب باحالی شدیم ما😎
از این به بعد قرار بزاریم کی ها به مدرسه نریم😂😂😂👋👍👍👍
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ارهههه😀😆
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
14 آبان 98 20:41
روزت مبارک
ناراحت نباش عزیزم. به ما هم تو این سه سال دبیرستان فقط امسال کادوی روز دانش آموز دادن. دادن
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
عب نداره بابا میگذره😰😂😂
همچنین گلمم😍😍😍😘
مهرسا  :)مهرسا :)
14 آبان 98 21:28
بهار: 
نفس شروع زندگیست
عشق قسمتی از زندگیست
اما دوست خوب قلب زندگیست . .
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
میداااانم😎
که قسمتی از زندگی ام
و میدانم دوستی خوب هستم😍😍😎😘
مهرسا  :)مهرسا :)
14 آبان 98 21:29
من
از میان واژه‌های زلال
« دوستی » را برگزیده‌ام،
آن‌ جا که
برف‌ های تنهایی
آب می‌ شوند
در صدای تابستانی یک دوست…
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
😄😍😍😘
مهرسا  :)مهرسا :)
14 آبان 98 21:29
رفــــیــــق…
مـبـادا “گـرفـتـه” بـاشـی;
کــه شـهـری را بـه نـمـاز آیـــات وا مــیــدارم . . .
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
💖💖💖💖💝
مهرسا  :)مهرسا :)
14 آبان 98 21:31
با تمـام مـداد رنگـی هـای دنـیا
بـه هـر زبـانی که بـدانی یـا نـدانی !
خـالی از هـر تشبیه و استعـاره و ایهـام …
تنهـا یکــ جملـه برایـت خـواهـم نوشت :
دوستت دارم بهترین دوست دنیا
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی😍😍😍😘گلم
مهرسا  :)مهرسا :)
14 آبان 98 21:31
هر گز تنها نخواهی ماند تا من را داری 😅😜😏
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مهرسا خیلی خودشیفته ایااا😆😂😂
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
14 آبان 98 22:12
بهاره جون این دوستت مهرسا خیلی با احساسه ها
راستی منم مدرسه نرفتم امروز

 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
نه بابا این مهرسا یه تخته اش کمه😂😂😂
منم👏👏👏آفرین به ما💝😎

14 آبان 98 23:39
ما که هلاک شدیم تو گرما ما رو هم نبردن ولی توی حیاط  مدرسه هلاک شدیم از گرما 
عروسی پسر داییت هم مبارک 😁
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی گلم😙😙
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
15 آبان 98 8:16
ما رو هم نبردن کلاس هفتمی هارو بردن
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
😅😅😆
ماروبردن😋
mahsamahsa
15 آبان 98 9:28
عزیزم روزت مبارک انشالله که زودی خوب بشی و عروسی بهت خوش بگذره❤️
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی😍😍😍😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
15 آبان 98 11:43
روزت مبارک عزیزم😘😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنونم خاله جون😍😘

15 آبان 98 17:58
بهاره بیا نی نی گپ حرف بزنیم آنلاینی منم هستم
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
حتما💝

15 آبان 98 19:44
میگم توی نینی گپ بهت پیام دادم گفتم گریه او هیچی بلد نیستی منظورم تو نبودی منظورم با مرینت بود ناراحت نشو وگرنه گریه میکنماااا😖
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
نه بابا
mahyamahya
23 آبان 98 23:50
ببخشید با تاخیر میگم روز دانش اموز مبارک شاید باورت نشه بهاره جون دقیقا بلاهای سرت سر ما هم اومد گم شدیم یه مشت پسر و یه مشت کله گنده های اموزش پرورش اومده بودن اونجا توی کل کلاس ها فقط ماروبردن ولی چون اولین تربم بود اصلا خوب نبود:/ ما حدود10/5کیلومتر فقط پیاده رفتیم برگشته هم میخواستن پیاده ببرنمون والا من عین میگ میگ میگفتم ترخدا با اتوبوس بریم ترخدااااا ناظممون هم از دستم کلافه شد ونیم ساعت نشتیم تا اتوبوس اومد خلاصه الانکه دارم مینویسم 5 روز تعطیلی داشتیم
کادوهم به ما دسبند و گردنبند دادن دستشون درد نکنه
راستی عروسی پسردایت هم مبارک باشه انشالله به پای هم فسیل شنببخشید اگه کلافت کردم:/
 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
عب نداره محیا جون❤❤💋
مرسی بابت نظر انرژی مثبت امشب عروسیشه😎
مرسیییی گلم❤❤❤❤
مامی و سارامامی و سارا
24 آبان 98 17:15
منم با تاخیر روز دانش آموز رو به تو تبریک میگم!🤭😁😁😁😁😂😂😂😂
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسی گلم😍
mahyamahya
24 آبان 98 17:51
عه پس عروسی مبارک گلم😍
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
مرسیی عزیزم😘😍
Sepideh=)Sepideh=)
2 آذر 98 19:21
میسییی دوس جونیییی😍😍😍❤❤❤
روزمکن مبارککک💚💙
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنون😍
همچنین