𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
𝗘𝗫𝗢.𝗟𝗘𝗫𝗢.𝗟، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

|خاطرات دختر تابستانی|

𝙇𝙞𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙞𝙩𝙝𝙤𝙪𝙩 𝙥𝙖𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣 𝙞𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙙𝙚𝙖𝙙

💖💜آخرین جلسه کلاس زبان💜💖

1398/6/16 17:54
نویسنده : 𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
703 بازدید
اشتراک گذاری

آه بلاخره کلاسمون تموم شد🤗😊

ایولللل❤💖💖💗💜

دیگه تموم شد ولی تو چن هفته ی دیگه شروع میشهه😭😒

خب تو کلاس هیچ اتفاق خاصی نیوفتاد امین که گفت چرا هدفونتو نیاوردی(اسم دوستم امینه اس بهش میگم امین خخخ)من گفتم تو ماشینه😁

گف اههه واقعا که😒😐

من:😂😂😂

بعدش امینه گوشی آورده بود چن تا سلفی گرفتیم منو صابر (صابره اونیکی دوستم)کیمی(کیمیا🤗)و تینا که اصن ازش خوشم نمیاد چجوری صابر و امین باهاش دوستن نمدونم والاا

کلن خیلی خوش گذشت با فرشته و ماریه و دورناو آیدا و صبا نشستیم حرف زدیم صابره و امینه و تینا انور بودن

آخر کلاس آقای شیخی اوند گفت از ساعت ۱ نصف شب تا یه هفته فرصت دارین امتحان بدیم اگه خراب کنین یبار دیگه بدین 💖منو امینه از خوشحالی بال دروآوردیم😄😄

این عکسای خوشگل تو ماشین گرفتم😁😁

 

 

از امشب قراره بریم بیرون با مامان جون و خاله جونا و دختر خاله هاا💖

آبجی نمیاد😔

ولی عب نداره با دختر خاله ها کیف میکنیم.قراره عاشورا رو با خاله و دختر خاله هام برم چون مامانم خسته میشه

عکسای امشب که رفتم و آپلود میکنم

منتظر باشین

💖بهاره جون ۱۳ سال و ۱ ماه و ۲۶ روز💖

پسندها (21)

نظرات (11)


16 شهریور 98 18:12
شاد و پیروز باشی عزیزم❤❤
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنون حلما جون😘😘
همچنین💖💖💖
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
16 شهریور 98 18:13
خداروشکر که کلاس زبانت وتموم کردی ان شاءالله به امید موفقیت های بعدیت😘😘💙💜
خوش بگذره بهتون وعزاداریهاتون هم قبول حق🌷🌷🌷🌷
التماس دعای فراوان
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنون مبینا جونم❤❤❤💜
همچنین مبینا جوون😘🎉💖😙

18 شهریور 98 2:15
الان انگیلیسی بلدی خوش به حالت میگم قسمت ۱۷ و۱۸ میراکلس لیدی باگ اومد ۱۸ مزخرفه
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
انگیلیسی که بلدم ولی از دانلود اسپید با زیرنویس فارسی میبینم💜

20 شهریور 98 13:27
بهاره الانه که برای میراکلس سکته کنم کت نوار خل و چل 

20 شهریور 98 15:11
واا بهاره جون:/من ک لایک میکنم پستاتو. فقط کامنت نمیذارم
اونم بخاطر اینه ک کم سر میزنم 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
آهان 😂😂😂
ببخشید
mahsamahsa
20 شهریور 98 15:40
انشالله همیشه به شادی💐
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنون
خمچنین😘😚

21 شهریور 98 17:32
موفق باشین کدوم اموزشگاه زبان میرین
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنون:>
کانون زبان میرم🙂
نازینازی
24 شهریور 98 0:09
واای من عاشق پیکسل هات شدم خیلی گوگولن 🤩🤩
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ممنونم گلم
چند سالته؟
نازینازی
24 شهریور 98 0:12
16 عزیزم
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
خب ازم سه سال بزرگتری
خوشبختم
من بهاره ام ۱۳ ساله یه کره لاور خفن😅😅😆😂
چه تعریفی از خودم کردم😎
نازینازی
24 شهریور 98 0:15
عزیزم😂 منم نازی هستم من دیوونه سریالای کره و کلا عاشق فیلمم🤩
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
طرفدارکدوم گروهی؟
اصن بیا نی نی گپ😎😋
نازینازی
24 شهریور 98 0:16
عزیزم درخواست دادم
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
😘😘😍