𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
𝗘𝗫𝗢.𝗟𝗘𝗫𝗢.𝗟، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

|خاطرات دختر تابستانی|

𝙇𝙞𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙞𝙩𝙝𝙤𝙪𝙩 𝙥𝙖𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣 𝙞𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙙𝙚𝙖𝙙

انیمه mirai

1398/3/22 11:53
نویسنده : 𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
2,185 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

نام انیمه:میرای،mirai

محصول: ژاپن

سال تولید:2018

خلاصه داستان: داستان این فیلم انیمیشنی در مورد پسربچه‎ای است که به خواهر کوچکترش میرای حسادت می‎کند و احساس می‎کند که والدین او تنها به میرای توجه دارند و سعی دارد با خرابکاری و کارهای بچه‌گانه باز هم توجه والدینش را جلب کند. اما در یکی از این روزها او از طریق باغ خانه‌شان در زمان سفر می‌کند و با همراهی میرای نوجوان که از آینده آمده با بستگانش در دوران‎های مختلف ملاقات می‌کند و نسل به نسل زندگی روزانه‎ی بستگانش را نظاره‌گر می‌شود و…

ادامه عکسها👇

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امیدوارم از این پست من خوشتون اومده باشه

اگه سوالی درباره ی این انیمه دارین در نی نی گپ بپرسید

باتشکر Bahare2006

پسندها (18)

نظرات (10)

دخــــــتــرخــــالــــہدخــــــتــرخــــالــــہ
22 خرداد 98 12:00
این فیلم رو خیلی وقت دیدم قشنگ 🙂

22 خرداد 98 12:36
عکساش که خیلی جالبه
ممنون بابت معرفی این فیلم😉👌👌
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
خواهش میکنم،نظر لطفته🙂
❤️Maman juni❤️Maman juni
22 خرداد 98 15:00
جالب ب نظر میرسه 
حتما میبینمش 
ممنون
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
خواهش میکنم
خوشحالم شدم که از پستم خوشت اومده
مامان صدرامامان صدرا
23 خرداد 98 20:18
خیلی قشنگه این انیمیشن👍
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
24 خرداد 98 0:25
خیلی قشنگ به نظرمیرسه ممنون بهاری😍
ریحانهریحانه
26 خرداد 98 20:47
لطفا من را دنبال کن
ریحانهریحانه
26 خرداد 98 20:48
خیلی خوب بود ممنون
فاطمهفاطمه
3 تیر 98 12:21
چه خوبه .. الان دانلودش کردم .. مرسی
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
خوشحالم خوشتون اومده مامان یسناجون😍
فاطمهفاطمه
3 تیر 98 12:22
انیمیشن به زبان اصلی با دوبله زیرنویس بازم سراغ داری معرفی کن ... واسه یسنا میخوام😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
چشم حتما سعی میکنم  انیمیشن های خوبی برا یسنا جون پیدا کنم الان چند تارو سراغ دارم انیمه همسایه من توتورو وانیمیشن های هتل ترانسیلوانیا1.2.3وانیمیشن سریالی پونی کوچولو که خیلی آموزنده است🙃😘
مامی و سارامامی و سارا
20 آذر 98 20:01
دیدمش.انقدر قشنگه
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
😉💖💖💖