𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲𝗕𝗮𝗵𝗮𝗿𝗲، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴𝗠𝘆 𝘄𝗲𝗯𝗹𝗼𝗴، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه سن داره
𝗘𝗫𝗢.𝗟𝗘𝗫𝗢.𝗟، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

|خاطرات دختر تابستانی|

𝙇𝙞𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙞𝙩𝙝𝙤𝙪𝙩 𝙥𝙖𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣 𝙞𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙙𝙚𝙖𝙙

سریال anne ، آنه

1397/5/7 14:23
نویسنده : 𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
3,649 بازدید
اشتراک گذاری


سلام به دوستان گلم با یه سریال جدید اومدم به نام آنه

 

 

 

 

 

 

 

 

نام سریال : anne ، آنه

سال تولید: 2017

تعداد فصل : 2

تعداد قسمت ها : 15

تعداد هر فصل قسمت 7،8 قسمته فصل اول قسمت 1و 2 باهم تو یک قسمته
بازیگران:اَمیبِث مکنولتی ، لوکیس جیدا زومن ، جرالدین جیمز ، رابرت هلمز تامسون ، دلایلا بلا

 

با تشکر

bahare2006

پسندها (6)

نظرات (7)

❤masome❤❤masome❤
8 مرداد 97 20:33
سلام عزیزم خوبی؟
من یه مدت کلا از مجازی دور بودم برا همین نیومدم 
رمز وبمم گم کرده بودم با کلی بدبختی پیداش کردم
ی وب دیگ زدم از اون وب ب مدیریت تلگراف دادم تا رمزو دادن
همون وبی ک باهاش بت کام دادم 
جخبرا؟
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
سلام ممنون
چرا ویسگون نیستی
*-* baharee *-**-* baharee *-*
8 مرداد 97 22:49
مثل همیشه عالییی گلم
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
لطف داری عزیزم
❤masome❤❤masome❤
9 مرداد 97 19:07
مگ ویسگون هستی هنوز؟؟
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
اره
❤masome❤❤masome❤
9 مرداد 97 19:07
تل یا اینستا نداری؟
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
نعععععععععععععععععععععععععععع
 
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
10 مرداد 97 14:33
سلام بهار جونمممم
نبودی چن وقت اخهههه
بعدشم من کوچ کردم به میهن بلاگ
بعدم از بهداد عکس ندارم
ولی از فرین چرا
خب خوبی تو؟
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
ععععه
چه بد منم که هستم تو نیستی
بیا بلگفا بلاگفا خیلی خوبه
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
10 مرداد 97 17:00
بلاگفا هم هستم
تو اون تو یه وب نویسنده ام
ادرسش اینه

 http://fekrroshan.blogfa.com
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
پاسخ
اهان ولی من زیاد تو بلاگفا فعالیت نمیکنم
مامان صدرامامان صدرا
14 مرداد 97 14:53
بسیار زیبا❤❤👌👌